AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Jeg jobber på en plass hvor jeg stadig møter langt yngre jenter. Svært ofte når jeg står og prater i en en ti en situasjon begynner jenta å stelle håret slik at overdel-t trøye går langt oppover magen. Selv ser jeg ikke noe seksuelt i dette i det hel tatt. Ikke er jeg innbilsk heller så det er sagt. Lurer likevel. Ligger det noe i det når jenter gjør sånn rett fremfor deg? Tror de at gutter/menn blir opphisset eller noe? Eller er det simpelthen håret som faktisk må fikses akkurat da. Anonymkode: 4daf5...fb1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Jeg har lagt merke til det samme, at jenter i tenårene ofte gjør sånt offentlig. Var ute og reiste nylig og var på en stor, intermasjonal flyplass. En jente på 17-18 år stoppet rett foran oss, og hun gikk i trange-over-rumpa avslappede stoffbukser og en kort magetopp i samme farge. Moren hennes pratet med henne og da begynte jenta å spre beina, stå med rumpa ut, stå med beina godt spredd samtidig så det så ut som hun skulle begynne å trene. Men hun strakte armene opp og begynte å dolle veldig med det lange håret og fikse og slenge på det, midt på en offentlig flyplass. Det satt fullt av mannfolk på benkene bak henne, og samtlige glodde på rumpa hennes og på jenta som sto der og gjorde seg til. Det er nesten litt flaut å gjøre seg sånn til på offentlige plasser, men jeg tror at de veldig unge som gjør dette enten a) de er ikke klar over hvordan det tar seg ut og at det virker som de "byr seg frem" eller b) de gjør det bevisst fordi de liker å bli sett på/beundret Det er faktisk lett å anta at det er alternativ b) Anonymkode: 2802d...25b 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Aldri sett, eller ihvertfall ikke lagt merke til. Nå ser ikke jeg på tenåringsjenter heller da men... Anonymkode: c4676...d56 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Herregud, og hva så? 🤣 Jeg gjorde langt drøyere ting når jeg var ung. Går i magetopp i blant jeg også (40+) 😲 De er unge, de følger moten. Å dulle med håret gjør jenter fort på automatikk. Eller som jeg, gjør det når jeg er nervøs eller ukomfortabel. Om jeg har på meg lang genser eller magetopp da, går for det samme. Merkelig ting å henge seg opp i 🤣 Anonymkode: 65388...286 7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni Men herregud, Finn deg noe VIKTIG å bry deg om!! Anonymkode: e9db9...f52 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Skrevet 11. juni Bortimot halvparten av de jentene jeg snakker med gjør nettopp dette. Meg magen altså. De dytter ikke akkurat bakenden opp i nesa på meg. Da hadde vel selv jeg skjønt hintet.. Ts Anonymkode: 4daf5...fb1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #7 Skrevet 11. juni Det er nok mest at de selv er trygge på seg selv og liker kroppen sin. Anonymkode: 3909c...8b4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #8 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har lagt merke til det samme, at jenter i tenårene ofte gjør sånt offentlig. Var ute og reiste nylig og var på en stor, intermasjonal flyplass. En jente på 17-18 år stoppet rett foran oss, og hun gikk i trange-over-rumpa avslappede stoffbukser og en kort magetopp i samme farge. Moren hennes pratet med henne og da begynte jenta å spre beina, stå med rumpa ut, stå med beina godt spredd samtidig så det så ut som hun skulle begynne å trene. Men hun strakte armene opp og begynte å dolle veldig med det lange håret og fikse og slenge på det, midt på en offentlig flyplass. Det satt fullt av mannfolk på benkene bak henne, og samtlige glodde på rumpa hennes og på jenta som sto der og gjorde seg til. Det er nesten litt flaut å gjøre seg sånn til på offentlige plasser, men jeg tror at de veldig unge som gjør dette enten a) de er ikke klar over hvordan det tar seg ut og at det virker som de "byr seg frem" eller b) de gjør det bevisst fordi de liker å bli sett på/beundret Det er faktisk lett å anta at det er alternativ b) Anonymkode: 2802d...25b Djises! Anonymkode: e9db9...f52 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #9 Skrevet 11. juni Klart det er litt innbilsk. Etter det andre innlegget, tenker jeg mer at noen menn overanalyserer når damer har helt andre grunner, om så noen i det hele tatt, for å gjøre som de gjør. Anonymkode: d651d...7e1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #10 Skrevet 11. juni Æsj! Dere mannfolk er griser, og derfor innbiller dere dere at jenter gjør det med vilje for å erte dere. Æsj! Anonymkode: 6f046...bf2 10 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #11 Skrevet 11. juni Nei, ser du. Var kanskje ikke rette arena å ta opp dette litt rare tema på banen. KG. For her inne finnes nok endel damer med kulemage eller strekkmerker etter et dusin fødsler..🤣 Anonymkode: 4daf5...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #12 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, ser du. Var kanskje ikke rette arena å ta opp dette litt rare tema på banen. KG. For her inne finnes nok endel damer med kulemage eller strekkmerker etter et dusin fødsler..🤣 Anonymkode: 4daf5...fb1 Fint å se ditt sanne ansikt. Anonymkode: d651d...7e1 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #13 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er nok mest at de selv er trygge på seg selv og liker kroppen sin. Anonymkode: 3909c...8b4 Det ligger nok mye her. Men det er likevel noen av disse som ikke er utpreget ekstrovert. Men tar til meg at det mest sannsynlig ikke har noe med en form for signalisering å gjøre. Puster bare lettet ut jeg, så er det sagt. Tro det eller ei. Ts. Anonymkode: 4daf5...fb1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #14 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, ser du. Var kanskje ikke rette arena å ta opp dette litt rare tema på banen. KG. For her inne finnes nok endel damer med kulemage eller strekkmerker etter et dusin fødsler..🤣 Anonymkode: 4daf5...fb1 Creep, du er en slik type jenter rømmer fra. Anonymkode: 18dfc...b86 7
AnonymBruker Skrevet 11. juni #15 Skrevet 11. juni Tenker menn virkelig sånn her??? Dette har jeg gjort en milliard ganger selv. Og tro meg, det har absolutt ingenting med menn å gjøre! Herregud. Anonymkode: 426d3...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #16 Skrevet 11. juni Den yngre generasjonen ser ikke på magen som noe seksuelt, så de tenker ikke over at den vises. Mange går i crop tops fordi de synes det er behagelig, de tenker ikke at det er sexy på noe måte. Anonymkode: f1cca...dfd 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni #17 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Den yngre generasjonen ser ikke på magen som noe seksuelt, så de tenker ikke over at den vises. Mange går i crop tops fordi de synes det er behagelig, de tenker ikke at det er sexy på noe måte. Anonymkode: f1cca...dfd Dette! Anonymkode: 2d117...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #18 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Den yngre generasjonen ser ikke på magen som noe seksuelt, så de tenker ikke over at den vises. Mange går i crop tops fordi de synes det er behagelig, de tenker ikke at det er sexy på noe måte. Anonymkode: f1cca...dfd Bra redegjørelse. Den tror jeg på. Da legger jeg ballen død og slutter å bekymre meg over dette. Ts. Anonymkode: 4daf5...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #19 Skrevet 12. juni Jeg er 43 og går i toppet som viser litt lage innimellom. Og både trange kjoler, kan vise kløft og gå i miniskjørt. Jeg gjør ikke det for å tiltrekke meg mannfolk. Har verdens fineste mann. Men jeg føler meg fin og komfortabel med det når jeg skal spille meg opp. Vanligvis ser du meg i turklær eller koseklær med knute på hodet og 3 ville gutter jeg kommanderer rundt. Så når jeg først kan bare være en dame og ikke mamma, så tar jeg den helt ut 😂 Anonymkode: 6132d...f28 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #20 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er 43 og går i toppet som viser litt lage innimellom. Og både trange kjoler, kan vise kløft og gå i miniskjørt. Jeg gjør ikke det for å tiltrekke meg mannfolk. Har verdens fineste mann. Men jeg føler meg fin og komfortabel med det når jeg skal spille meg opp. Vanligvis ser du meg i turklær eller koseklær med knute på hodet og 3 ville gutter jeg kommanderer rundt. Så når jeg først kan bare være en dame og ikke mamma, så tar jeg den helt ut 😂 Anonymkode: 6132d...f28 Autocorrect 😂 Jeg er 43 og går i topper dom viser litt mage innimellom. Anonymkode: 6132d...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå