AnonymBruker Skrevet 12. juni #41 Skrevet 12. juni Bamseklemmer skrev (17 minutter siden): Haha.. vet ikke om jeg er så flink, for dette gjelder jo ikke denne tråden. Men du er vel enig i, at man blir kåtere av tillat sex? eller? Hvorfor jeg blir kåt av utroe kvinner, er noe helt annet.. det er jo fordi jeg svak og har omsorg for andres nytelse❣️ Tillat sex som i et samtykke mellom to mennesker er noe av det mest sexy jeg vet om. Om jeg kan velge så foretrekker jeg å bli henrykt av glede, for at han er så kåt at buksa omtrent revner... Tillat sex med andre sammen med partner, kan jeg ikke uttale meg om, for det har ikke vært et tema. Det har kun forblitt i fantasiens mystiske verden, så det er et mysterium for meg 😉 Anonymkode: 52ca6...371 1
Bamseklemmer Skrevet 12. juni #42 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tillat sex som i et samtykke mellom to mennesker er noe av det mest sexy jeg vet om. Om jeg kan velge så foretrekker jeg å bli henrykt av glede, for at han er så kåt at buksa omtrent revner... Tillat sex med andre sammen med partner, kan jeg ikke uttale meg om, for det har ikke vært et tema. Det har kun forblitt i fantasiens mystiske verden, så det er et mysterium for meg 😉 Anonymkode: 52ca6...371 Ok.. men cuckqueen er jo ikke såå utberedt tror jeg.. altså at du som dame, tenner på at mannen din har sex med venninna. Jo det kan være et mysterium å takle😆Neida.. ingen mas fra meg.. følg hjerte ditt og det du blir kåt av🤭😘 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #43 Skrevet 12. juni Bamseklemmer skrev (11 minutter siden): Ok.. men cuckqueen er jo ikke såå utberedt tror jeg.. altså at du som dame, tenner på at mannen din har sex med venninna. Jo det kan være et mysterium å takle😆Neida.. ingen mas fra meg.. følg hjerte ditt og det du blir kåt av🤭😘 Anonymkode: 52ca6...371 1
Bamseklemmer Skrevet 12. juni #44 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Anonymkode: 52ca6...371 Ok.. så det er du ja🤭 da skjønner jeg deg såå mye bedre🥰 Follow your heart❣️ 1
Snok1 Skrevet 12. juni #45 Skrevet 12. juni Jeg hadde sex med en annen mann sist helg med min kjærestes vitende og velsignelse. Jeg lurer på om hun tente mer på det enn meg!!
AnonymBruker Skrevet 13. juni #46 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 8.43): Man må være rimelig skakkjørt mentalt og emosjonelt for å leve et helt liv i seksuell ekslusivitet og naivitet. Anonymkode: afe88...0f5 Utroskap er ikke et spørsmål om eksklusivitet, men om avtalebrudd. Dust. Anonymkode: d465c...9e3 2
Erfarenmann Skrevet 13. juni #47 Skrevet 13. juni Her er det "utroskap" i overskriften og "sex med noen andre" i teksten. Det går jo ikke. Dette er to vidt forskjellige ting.
AnonymBruker Skrevet 13. juni #48 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 19.30): Med min første kone hadde vi i flere år et åpent forhold. Hun kom ved flere anledninger nyknullet hjem og fortalte i detalj hva hun hadde gjort. I noen tilfeller luktet det sæd av henne og i alle tilfellene knullet jeg henne mens hun fortalte i detalj og så avsluttet jeg med å sprute henne full, slik at jeg var "sist" på henne. Vi gjorde det samme når jeg hadde hatt sex med en annen kvinne. Dette gjorde at vi holdt spenningen og erotikken levende mellom oss. Vi skiltes imidlertid av helt andre årsaker for sexen var strålende. Anonymkode: 9d9c7...836 Slike ting skjønner jeg ikke, men folk er forskjellige. Å røre rundt med pikken i andre menns sæd er ganske så homofilt i mine øyne. 100% avtennende. Anonymkode: 01a93...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #49 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slike ting skjønner jeg ikke, men folk er forskjellige. Å røre rundt med pikken i andre menns sæd er ganske så homofilt i mine øyne. 100% avtennende. Anonymkode: 01a93...8f1 Hvis du sier det, er det vel slikt.. Anonymkode: 9d9c7...836
AnonymBruker Skrevet 13. juni #50 Skrevet 13. juni Hva er mer turn OFF enn utroskap 🙄 Anonymkode: 407cc...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå