Gå til innhold

Kåt av utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir du kåt av at partneren din har sex med en annen?

Anonymkode: d6c8a...6e5

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg tenner på at mannen ligger med andre, men det er jo ikk utroskap når vi er enige om dette. 

Anonymkode: ef23e...f35

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, det er en lystslukker av dimensjoner. Jeg vil ikke ta i mannen om han har hatt sex med en annen. Niks.

Anonymkode: 901b4...e5c

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Slik dei kloke sier så er det hjernen som gir orgasme, ikke kjønnsorganene.

så da er vel fantasi under sexen en meget viktig ting. Tenker eg

så: hva når en går tom for fantasier, vil det da være mer sex, orgasmen uteblir for hjernen er tom.

kanskje, bare kanskje kan nye opplevelser og seksuell innputt redde et forhold eller en familie.

da er vel plutselig en trekant ikke så ille😉

men hva vet eg som levde 27 år uten sex i ekteskap, kunne noe reddet min familie og ekteskap.

eg vet ikke svaret, men eg tror at flere bør være open for tanken, kanskje redder det familien og barna, ikke bare avfeie alt som helt forferdelig

Endret av Soft mann
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Utroskap og gå bak ryggen på hverandre synes jeg ikke noe om.

Å prøve ut noe sammen seksuelt som et par, og snakke om hva man har lyst til å gjøre på forhånd. Bli enige om grenser og slikt synes jeg er viktig. Jeg kunne faktisk tenkt meg å se han knulle en annen dame. 

Anonymkode: 52ca6...371

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Utroskap og gå bak ryggen på hverandre synes jeg ikke noe om.

Å prøve ut noe sammen seksuelt som et par, og snakke om hva man har lyst til å gjøre på forhånd. Bli enige om grenser og slikt synes jeg er viktig. Jeg kunne faktisk tenkt meg å se han knulle en annen dame. 

Hva hvis han ville prøve en mann da.

hører og ser fler å fler blir bi nyskjerrige

Skrevet
Soft mann skrev (1 minutt siden):

Hva hvis han ville prøve en mann da.

hører og ser fler å fler blir bi nyskjerrige

Jeg er åpen for det. Jeg er veldig nysgjerrig av meg, så jeg hadde vært villig til å prøve. 

Så kunne jeg sett på og onanert. Det er forskjell på å prøve noe, og at det blir slik hele tiden. Jeg tenner veldig på at han nyter, men da forventer jeg at han er raus tilbake. 

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, folk flest blir ikke kåt av å være en cuckold. De fleste blir sinte og såret.

Anonymkode: ddfa3...49b

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er åpen for det. Jeg er veldig nysgjerrig av meg, så jeg hadde vært villig til å prøve. 

Så kunne jeg sett på og onanert. Det er forskjell på å prøve noe, og at det blir slik hele tiden. Jeg tenner veldig på at han nyter, men da forventer jeg at han er raus tilbake. 

Tror det hadde vert en drøm for mange menn. Hadde vel ikke vert vanskelig å flette deg inn i en sånn lek og. Men svært få er opne for slike løsninger . Dei velger heller skilsmisse og og oppløste familier

Endret av Soft mann
Skrevet
Soft mann skrev (39 minutter siden):

men hva vet eg som levde 27 år uten sex i ekteskap,

Tydeligvis veldig lite.

Anonymkode: d465c...9e3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tydeligvis veldig lite.

Hvilken råd ville du gitt?

Skrevet

Man må være være rimelig skakkjørt mentalt og emosjonelt for å bli kåt av å bli bedratt.

• Liker 4
Skrevet
Soft mann skrev (1 minutt siden):

Hvilken råd ville du gitt?

Jeg er selvfølgelig åpen for konsensuell seksuell eksperimentering (selv om det svært sjelden kan blåse liv i et dødt forhold), men det mest ødeleggende man kan gjøre mot en partner (og mot forholdet) er svik og bedrag.

• Liker 2
Skrevet
Soft mann skrev (9 minutter siden):

Tror det hadde vert en drøm for mange menn. Hadde vel ikke vert vanskelig å flette deg inn i en sånn lek og. Men svært få er opne for slike løsninger . Dei velger heller skilsmisse og og oppløste familier

Jeg er veldig leken av meg så det tror jeg hadde gått fint. 

Alle må få lov til å velge det som føles rett for seg. Jeg hadde vært villig til å prøve det meste, så lenge han får meg til å føle meg trygg på han emosjonelt. Det er veldig viktig.

Respekt = kjærlighet ❤️ 

• Nyttig 1
Skrevet

Overhodet ikke!

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Med min første kone hadde vi i flere år et åpent forhold. Hun kom ved flere anledninger nyknullet hjem og fortalte i detalj hva hun hadde gjort. I noen tilfeller luktet det sæd av henne og i alle tilfellene knullet jeg henne mens hun fortalte i detalj og så avsluttet jeg med å sprute henne full, slik at jeg var "sist" på henne. Vi gjorde det samme når jeg hadde hatt sex med en annen kvinne. Dette gjorde at vi holdt spenningen og erotikken levende mellom oss. Vi skiltes imidlertid av helt andre årsaker for sexen var strålende.

Anonymkode: 9d9c7...836

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er selvfølgelig åpen for konsensuell seksuell eksperimentering (selv om det svært sjelden kan blåse liv i et dødt forhold), men det mest ødeleggende man kan gjøre mot en partner (og mot forholdet) er svik og bedrag.

Eg var aldri utro det var heller aldri i mine tanker. Men eg fekk ikke lov å oppsøke noe. Hun mistet all lyst etter cellegift over mange år. Men det var null intimitet null. Ikke en klem eller en suss, i gen ting, vi sov på vervårs soverom i 27 år. Egentlig bare trist, men eg trur familien hadde vert berget med at eg hadde fått den friheten eg ønsket. Men eg vet ikke

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sjekket litt rundt på nettet om sex med andre enn partneren. AO =alles ohne, dvs alt uten, ser ut som er en ny greie i Tyskland. Det er sex-/swingersfester hvor all sex er uten kondom. Hvor man må ha testet seg på forhånd. Det høres veldig spennende ut synes jeg. I hvert fall i fantasien.

Anonymkode: d6c8a...6e5

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde partneren min hatt sex med en annen, hadde jeg fått problemer med å være intim med ham etterpå. Det hadde i stor grad ødelagt sexlivet vårt..

Anonymkode: f8f92...213

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...