Gå til innhold

Hvor kan jeg se tidligere episoder av The Great British Bake Off?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

NRK har kun sesong 14 og 15, og jeg vil gjerne se de eldre sesongene, noen som vet hvor de er å finne? 

Anonymkode: b516b...22f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

NRK har kun sesong 14 og 15, og jeg vil gjerne se de eldre sesongene, noen som vet hvor de er å finne? 

Jeg så de på Strim i alle fall. Også var det en periode der de gamle lå ute, litt på TV2 Play (var vel noen sesonger tilbake da) og litt på NRK. Men på Strim så har de litt forskjellig til enhver tid. Som er irriterende, men det var jo eneste måten jeg fant de på.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Scherbatsky skrev (Akkurat nå):

Jeg så de på Strim i alle fall. Også var det en periode der de gamle lå ute, litt på TV2 Play (var vel noen sesonger tilbake da) og litt på NRK. Men på Strim så har de litt forskjellig til enhver tid. Som er irriterende, men det var jo eneste måten jeg fant de på.

Takk, da skal jeg sjekke ut strim.

Skrevet

Fikk endelig gått inn i Strim appen for å se hvordan ting lå an, og der ligger sesong 8-13 på BBC Nordic.

I opptak ligger litt forskjellig: Sesong 3 sendes fremover (vanligvis 1-2 episoder per ukedag i min erfaring), litt av sesong 5 ligger ute (fra episode 6) akkurat nå, halve sesong 6 ligger der og resten spilles av fremover (de ligger ute ca en uke, tror jeg, så ja, jeg så flere sesonger samtidig, gikk helt fint for min del, men greit å vite hvis det ikke er helt for deg), og sesong 7 begynner å sendes på onsdag. Mye samtidig, men det er i alle fall den plassen jeg fant det for tida.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...