AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Når noen har gitt deg en ubegrunnet dårlig review på kjøp/salg-side eller app, uten å gi noen grunn for det, og de som eier siden ikke kan gjøre noe med saken annet enn å bekrefte at det ser ut til å ikke være noen grunn til dårlig review. Du prøver å kontakte vedkommende og meldingen blir lest, men du får ikke noe svar. Hva gjør man da? Det er så kjipt og frustrerende at profilen min liksom skal ha dårlige reviews når jeg alltid gjør alt jeg kan for å sørge for en god handel fra min side. Og jeg har bare gode reviews ellers så det hele er bare veldig teit. Anonymkode: f32dc...69f 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Du får ikke gjort noe. La det gå. Får du ellers bare gode anmelder, vil ingen bry seg om én dårlig uten begrunnelse. Anonymkode: b512f...b6b 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Jeg tror enkelte bare synes det er gøy å være litt drittsekk. Sånn som på finn.no var jeg borti en som jeg kjøpte en ting av på fiks ferdig. Betalte jo med en gang uten kommunikasjon. Fikk varen og var veldig fornøyd. Ga selvfølgelig full pott til selger, samt en koselig kommentar hvor jeg takket for en flott handel. Med en gang jeg hadde sendt det avgårde så jeg han hadde gitt meg karakteren 7,5.........🤬 Så som sagt, noen bare er sånn. Kanskje det er en besettelse de har. Anonymkode: 15040...16d 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Dette skjer med "alle" på Finn. Jeg fikk en gang en middels rewiev fra en godt voksen dame, som jeg mistenker at rett og slett ikke skjønte hva hun vurderte. Varen var akkurat som beskrevet i annonsen og hun hentet den selv og fikk se den først. Andre gir dårlig vurdering fordi de skulle ønske varen var i bedre stand, selv om det står tydelig i annonsen hvilken stand den er i. Anonymkode: 4df36...e39 2 1
Hannabanna Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni (endret) Jeg har fått dårlig review da jeg flyttet og la ut en del møbler gratis mot henting🙄 Personen hadde da forandret tidspunkt tre ganger og (vært frekk nok) til å be meg levere en bokhylle, ett teppe og ett lite bord tre mil utenfor byen. Litt av poenget med å legge det ut gratis er jo nettopp for å slippe jobben med å demontere og transportere og at man ønsker å bli kvitt ting litt raskt. Jeg holdt på å flytte til en annen by og hadde nok med å pakke ned og transportere det jeg ville beholde. Kunne ikke annet enn å konkludere med at enkelte ikke eier skam. Endret 11. juni av Hannabanna 2 1
Capazitet Skrevet 11. juni #6 Skrevet 11. juni Fikk også dårlig omtale pga kunden nok var misfornøyd med prute resultatet da jeg slo av bare 50 kr på et produkt til 350,-... og en annen gav dårlig karakter på en herre genser jeg gav vekk som knapt var brukt.. Så på finn vet man aldri hva man får av kjøperne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå