Gjest gotthard Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 leser stadig her inne om kvinner som har problemer med typen, de drar får ofte på byen, de nekter dere og se på mobilen dems, de er på hytteturer hvor du ikke får bli med, skal de på byen er det uten dere, er de bedt på fest er det uten dere, de har kontakt med xn og de sover over hoss venninder, kommer seint hjem osv. gubbene gjør ingen ting i huset og barna tar de seg sjelden av, de vil ikke ha alenemødre og etter et knull forsvinner de. hvorfor finner du deg i dette om du har det ille? det er så utrolig mange snille og omsorgsfulle single menn der ute som mer en gjerne vil gi deg det du trenger, som er ferdig med festing og som avskyr utroskap, dette er mannfolk som gjerne bruker helgen på unger, hus og deg, skal de på fest vil de ha med deg siden de er så utrolig kry av at du er hans og om dere møter xn hans så sier han pent hei og presangterer dere for hverandre. dette er menn som går inn i et forhold og satser på at dette varer for alltid, som vet at begge må gi for og få, og som vet at den største gleden i et forhold er at partneren har det godt og er trygg på forholdet. så hvorfor blir dere hoss de som ikke behandler dere bra når det er mange der ute som virkelig ville behandla derre bra, om de fikk sjangsen.............
Gjest GreenSky Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Det gjelder da ikke alle kvinner Forøvrig har drittsekk-damer draget de også. Hvorfor blir mennene hos dem?
Gjest gotthard Skrevet 17. mars 2006 #3 Skrevet 17. mars 2006 beklager misforståelsen, jeg henvendte meg til de som er her inne og lurer på hvorfor mennene behandler de slik og greier. klart det finnes utrolig mange mannfolk som burde få fingeren ut og finne seg noe som behandler de bra også, heller singel enn en undertrykt og nedverdiget "slave" liksom. var ikke ment som noe kvinnefientlig innlegg akurat...
Søster_27 Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 Det gjelder da ikke alle kvinner Forøvrig har drittsekk-damer draget de også. Hvorfor blir mennene hos dem? ← Helt enig. Dette går begge veier.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 det er så utrolig mange snille og omsorgsfulle single menn der ute som mer en gjerne vil gi deg det du trenger, som er ferdig med festing og som avskyr utroskap, dette er mannfolk som gjerne bruker helgen på unger, hus og deg, skal de på fest vil de ha med deg siden de er så utrolig kry av at du er hans og om dere møter xn hans så sier han pent hei og presangterer dere for hverandre. dette er menn som går inn i et forhold og satser på at dette varer for alltid, som vet at begge må gi for og få, og som vet at den største gleden i et forhold er at partneren har det godt og er trygg på forholdet. ← Hvor? Seriøst jeg vil vite hvor disse gutta er? Jeg finner ikke en eneste oppegående fyr som ikke er opptatt. Så hvor? heller singel enn en undertrykt og nedverdiget "slave" liksom. var ikke ment som noe kvinnefientlig innlegg akurat... ← Helt enig! Har heller aldri skjønt det der. Skjønte ikke at innlegget var kvinnefientlig, var det det? Synes bare det var informativt jeg.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #6 Skrevet 17. mars 2006 leser stadig her inne om kvinner som har problemer med typen, de drar får ofte på byen, de nekter dere og se på mobilen dems, de er på hytteturer hvor du ikke får bli med, skal de på byen er det uten dere, er de bedt på fest er det uten dere, de har kontakt med xn og de sover over hoss venninder, kommer seint hjem osv. gubbene gjør ingen ting i huset og barna tar de seg sjelden av, de vil ikke ha alenemødre og etter et knull forsvinner de. hvorfor finner du deg i dette om du har det ille? det er så utrolig mange snille og omsorgsfulle single menn der ute som mer en gjerne vil gi deg det du trenger, som er ferdig med festing og som avskyr utroskap, dette er mannfolk som gjerne bruker helgen på unger, hus og deg, skal de på fest vil de ha med deg siden de er så utrolig kry av at du er hans og om dere møter xn hans så sier han pent hei og presangterer dere for hverandre. dette er menn som går inn i et forhold og satser på at dette varer for alltid, som vet at begge må gi for og få, og som vet at den største gleden i et forhold er at partneren har det godt og er trygg på forholdet. så hvorfor blir dere hoss de som ikke behandler dere bra når det er mange der ute som virkelig ville behandla derre bra, om de fikk sjangsen............. ← Problemet kan være at alle disse "snille og omsorgsfulle single mennene" holder seg for mye hjemme i stuen eller er alt for beskjeden , usynlig og vag i livets sjekkespill, og kanskje i hverdagene også. Da kommer vi ikke så langt.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #7 Skrevet 18. mars 2006 Problemet kan være at alle disse "snille og omsorgsfulle single mennene" holder seg for mye hjemme i stuen eller er alt for beskjeden , usynlig og vag i livets sjekkespill, og kanskje i hverdagene også. Da kommer vi ikke så langt. ← Kreative forslag til løsninger taes imot med takk? Skal vi løpe rundt og ringe på dørene deres? Da må dere henge et merke på døren. Her bor snill og hyggelig singel mann. Hva med singeltreff i nærmeste bypark hver lørdag formiddag? Tror de hadde noe sånt i Japan eller Kina. Great idea! Hater å gå på byen selv. Hater sjekkespill! Hater spill mellom mennesker. Og blir ikke skremt av usikkerhet, for det er mange av oss som har den plagen. Problemet er at det blir sett på som en svakhet og noe folk blir oppfordret til å styre unna. Det er da bare menneskelig. Mitt problem i dette "sjekkespillet" er kanskje at jeg ikke spiller. Liker jeg noen vet de det. Uten at jeg av den grunn føler trang til å bli rent i senk. Eller renner andre i senk. Føler jeg meg usikker vet de det. Og det lever jeg forsåvidt godt med. Det bør være så romslig at vi har lov til å være oss selv. At det er rom for alle de individene vi er. Ingen er perfekt. De fleste er vel ikke en gang på jakt etter det perfekte mennesket, men de er på jakt etter den perfekte match'en.
Kristian Skrevet 18. mars 2006 #8 Skrevet 18. mars 2006 Hvor? Seriøst jeg vil vite hvor disse gutta er? Jeg finner ikke en eneste oppegående fyr som ikke er opptatt. Så hvor? ←
Abr@xas Skrevet 18. mars 2006 #9 Skrevet 18. mars 2006 Dette går nok begge veier, ja. Og, her inne på KG ser vi bare èn side av en sak, og det er kun dette vi har å forholde oss til. Så, uten å kjenne alle fakta, er det vanskelig å vite hvordan forholdet egentlig er. Det kan være et hav av grunner til at folk som tilsynelatende dårlig forhold, velger å bli.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #10 Skrevet 18. mars 2006 Ville bare gi en til Gotthard for sympatisk og veldig søtt innlegg. Hvorfor ikke lage et jakkemerke av noe slag, f.eks. "Jeg er singel og snill!" En sånn fyr hadde ihvertfall jeg lagt merke til ← Helt enig. Og fantastisk ide! Buttons er tingen. En ide til. Vi har jo homodagen med tilhørende tog og oppstandelse. Hvor er vår dag? Vi trenger en hetrodag! NÅ! Også vil jeg ha en singeldag! Kom igjen. ← :kys_2:
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2006 #11 Skrevet 19. mars 2006 Jeg har vært i et sånt forhold selv, så jeg kan jo prøve å forklare hvorfor det skjer. Fyren er ikke BARE drittsekk, men NÅR han er det, så må vi få det ut... da skriver vi, eller ringer venninnene for å klage. Men han har kvaliteter som gjorde at vi forelsket oss også, og de er ikke borte - det har bare kommet frem andre, mindre hyggelige ting i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå