Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sammen med henne i slutten midten av oktober. Hun var utrolig herlig og kjemien bare klaffet fra første stund. Det første jeg reagerte på var at hun hadde Tinder til langt ut i november, hun slettet det da jeg sa ifra.

Men det som såret mest var hvor hun løy til meg angående en x, hun sa først dette var en venn og ikke en x, innrømmer flere dager senere at dette var en x og ikke en venn.

Noen uker senere så ringte det et jente navn på tlf, jeg ba hun ta tlf og hun nektet, jeg ba om tlf nr til den som ringte så jeg kunne sjekke opp mot Vipps om dette var en jente som ringte, hun nektet. Det var fra nå hun skulle begynne å være uærlig i flere omganger om denne xen.

Hun lovet meg flere ganger, forsikret meg og sverget på at han skulle bli blokkert og ikke få oppmerksomhet, dagen etter!! Ringer det i tlf hennes og hun sier det er barnet som ringte, hun har alltid tatt tlf når barna ringe så her skurret det no, vi kjørte bil og jeg tryglet helt frem til destinasjonen vi skulle til før hun innrømmer at dette var xen som førsøkte å ringe henne, altså dagen før så satt hun i bilen min og gråt og sveget, forsikret og lovet at dette skulle hun ta tak i å blokkere. Også skjedde det som skjedde dagen derpå.

det som jeg også har tenkt på i etterkant, hun var aldri «i et forhold» i some, hun lå aldri ut noe om oss, ene gangen hun gjorde det så brukte hun privat story og da kan mann begrense hvem som ser på historien, alt bare føltes så rart til slutt. 

Han har siden januar (kanskje før) vært en uromoment i forholdet. Til slutt klarte jeg ikke mer, det ble altfor usikkert og utrygt hele greiene, gjorde det slutt men den sviken, den mistilliten den spiser meg innvendig, har ikke noe kontakt med henne. Og ønsker det heller ikke. 
bare må legge til at jeg var klinkende klar på hva jeg ønsket i forhold, ærlig, lojalitet og tillit satt jeg høyt, nevnte for henne at forrige xen, så uærlighet viste hun komme til stikke 🐝 

Anonymkode: 870e8...5c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ble sammen med henne i  midten av oktober* skulle det stå

Skrevet

Du skriver at hun har barn. Og er den eksen du prater om, samme eks som er far til barnet/barna hennes? I så fall, er han det, kan du jo ikke sitte der og forlange at hun blokkerer fyren ut av livet sitt. Det går jo ikke, uansett hvor sjalu du måtte føle deg.

Eller var dette en senere eks, og ikke far til noe barn hun har? Da har du rett til å be henne kutte kontakten og bli hørt på det. At hun ikke gjorde det og forsøkte å skjule det, tyder jo på at det var bra du ble kvitt henne, for hun er ikke en man kan stole på.

Kjærlighetssorg er ikke enkelt, det er vondt og det er slitsomt å gjennomleve. Men et gammelt visdomsord heter; "This too shall pass"... husk det. En vakker dag våkner du og det føles plutselig greit å leve igjen og du får lyst å gi en annen kvinne en sjanse.

Lykke til! Ta tiden til hjelp.

• Liker 2
Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

Du skriver at hun har barn. Og er den eksen du prater om, samme eks som er far til barnet/barna hennes? I så fall, er han det, kan du jo ikke sitte der og forlange at hun blokkerer fyren ut av livet sitt. Det går jo ikke, uansett hvor sjalu du måtte føle deg.

Eller var dette en senere eks, og ikke far til noe barn hun har? Da har du rett til å be henne kutte kontakten og bli hørt på det. At hun ikke gjorde det og forsøkte å skjule det, tyder jo på at det var bra du ble kvitt henne, for hun er ikke en man kan stole på.

Kjærlighetssorg er ikke enkelt, det er vondt og det er slitsomt å gjennomleve. Men et gammelt visdomsord heter; "This too shall pass"... husk det. En vakker dag våkner du og det føles plutselig greit å leve igjen og du får lyst å gi en annen kvinne en sjanse.

Lykke til! Ta tiden til hjelp.

Nei dette var ikke barnefar, xen for meg var dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...