Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har permanent stive brystvorter. 

Det er ganske sjenerende. 

Når jeg kler på meg noe tighte klær, stirrer de ut fra BH en. Noe som er grunnen til at jeg ofte har brukt padded BH. 

Jeg syns likevel at padded BH er ganske ukomfortabelt i varmen, og de løfter ofte puppene for mye og blir ikke fint under klærne. 

Får masse blikk stilrene på brystvortene både fra damer og menn ( føler på det). 

Er det noen som har tips for å gjemme brystvortene uten å bruke padded bh?

Anonymkode: c441b...710

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nipple covers. 

Anonymkode: 603bd...362

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe små, runde puter som du legger mellom brystvortene og BHen. Du får dem i silikon og i skumgummi. Kan syne gjennom klærne, da ser de ut som ammeinnlegg.

Anonymkode: 1eefb...631

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har permanent stive brystvorter. 

Det er ganske sjenerende. 

Når jeg kler på meg noe tighte klær, stirrer de ut fra BH en. Noe som er grunnen til at jeg ofte har brukt padded BH. 

Jeg syns likevel at padded BH er ganske ukomfortabelt i varmen, og de løfter ofte puppene for mye og blir ikke fint under klærne. 

Får masse blikk stilrene på brystvortene både fra damer og menn ( føler på det). 

Er det noen som har tips for å gjemme brystvortene uten å bruke padded bh?

Har du operert brystene? Det er en vanlig komplikasjon. 

Anonymkode: 1ffe5...9f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du operert brystene? Det er en vanlig komplikasjon. 

Anonymkode: 1ffe5...9f0

Nei har ikke der. 

AnonymBruker
Skrevet

Nipplecovers.

Anonymkode: 47526...192

AnonymBruker
Skrevet

Har samme problemet, bryr meg bare ikke. Men ja, har hørt nipple covers er bra til det 😊

Anonymkode: fec0b...bb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nipplecovers.

Anonymkode: 47526...192

Jeg har nippelcovers, problemet er at de også synes under klærne. Blir liksom flaut det og. Kjøpte sånne på normal engang. De irriterer huden også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brystvorter som to smokker og sverger til disse når det er varmt:

https://www.change.com/no/product/nipple-covers-nude-99992740101

Sitter godt, skjuler alt, er overhode ikke klamme og kan skylles av om kvelden og brukes mange ganger. Reddet meg på ferie med tropevarme for to somre siden.

Anonymkode: e80c5...9f9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har brystvorter som to smokker og sverger til disse når det er varmt:

https://www.change.com/no/product/nipple-covers-nude-99992740101

Sitter godt, skjuler alt, er overhode ikke klamme og kan skylles av om kvelden og brukes mange ganger. Reddet meg på ferie med tropevarme for to somre siden.

Glemte å si at de synes ikke under klærne.

Engang i tape-form synes, men ikke disse over her.

Skrevet

Jeg bruker bøyleløse bh-er og løse pads fra disse. Stapper altså ikke padene i lomma på bh-en men direkte mellom bryst og bh. Bryr meg ikke om padden kommer fra den samme bh-en eller noe annet, har en haug med pads nå fra diverse bøyleløse bh-er og sportsbh-er. Syns det er mindre klamt enn å ha padden i lomma eller bruke en vanlig bh. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

JDe irriterer huden også. 

Jeg tåler heller ikke silikon mot huden. Får sår. Jeg fant tilsvarende produkt i tekstil, husker ikke hvor. Kanskje disse kan brukes? https://mediconline.no/skjonnhet/nipple-covers/nipple-covers-i-tekstil.html?gad_source=1&gad_campaignid=21123488634&gbraid=0AAAAADqsbXDAO3p6L38m7f6RvP3Etm-4Z&gclid=CjwKCAjw9anCBhAWEiwAqBJ-cxB_ATBErt9L7NmpFQLWFE3I_7OlxxEdbMUG1FaSSjo9iWangyaqJhoCLecQAvD_BwE

Anonymkode: 1eefb...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...