AnonymBruker Skrevet 13. juni 2025 #21 Skrevet 13. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 15.21): Hei. Jeg syns nesten det er pinlig og spørre om, vi er 35 og 37 år! Er i et forhold som har vart i litt over 1 år. Han jeg er i et forhold med har en del ekser på sosiale medier, snapchat og facebook. Jeg har kommentert dette for han tidligere, da jeg mener man ikke skal «samle» på eksene sine. Jeg må bare få luftet ut litt her da jeg oppdaget at han har lagt til enda en av sine ekser på facebook, snapchat vet jeg ikke. Jeg vet ikke eksakt hvor mange ekser han faktisk har på snap, utenom de 2 han har nevnt. Han unnskylder dette med at han bryr seg om mennesker, vil gjerne vite hvordan det går i livet dems. Han påstår han ikke snakker med noen av de, noe jeg har null tro på. Jeg mener det ikke er noen grunn for og ha kontakt med en eks, eneste grunnen for min del er om en skulle hat felles barn sammen, noe han ikke har med noen. Han sier også at han aldri kunne tenkt seg noen av dem tilbake. Men nå kjenner jeg at jeg faktisk ikke orker dette og ta det opp med han er ikke noe hensikt da han går rett i forsvar mener jeg. At han la til enda en eks på facebook gjør at jeg faktisk ikke klarer og stole 100% på han lenger. Og det er håpløst og skulle kommentere dette for han, da han kommer med alt mulig av unnskyldinger. Jeg føler jeg er god og ha nå, frem til han kanskje får en av eksene han så sterkt ønsker? Det er vel ikke jeg som er sykelig sjalu oppi dette? Anonymkode: f3ada...9fb Du virker veldig sjalu og hos meg hadde du vert en eks Anonymkode: 087a9...ab0
Kålrota Skrevet 13. juni 2025 #22 Skrevet 13. juni 2025 Hvorfor er du sammen med en du ikke stoler på? Hvis jeg hadde blitt bedt om å slette ekser fra sosiale medier, hadde jeg gjort det slutt. Jeg ble ferdig med sjalu kjærester i tenårene. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2025 #23 Skrevet 13. juni 2025 Kålrota skrev (25 minutter siden): Hvorfor er du sammen med en du ikke stoler på? Hvis jeg hadde blitt bedt om å slette ekser fra sosiale medier, hadde jeg gjort det slutt. Jeg ble ferdig med sjalu kjærester i tenårene. en velger selv, som regel er det smertefulle ting som hender at noen velger å avslutte sitt forhold, da er det jo naturlig man ikke går tilbake. Ergo man vil ikke få påminnelser ved at man har personen fortsatt tilgjengelig i sosiale medier. Anonymkode: e7cc5...fba
Bimbo Skrevet 13. juni 2025 #24 Skrevet 13. juni 2025 Synes det er en merkelig tankegang at man liksom kan ha perifere kollegaer og klassevenner fra barneskolen på sosiale medier, men mennesker man kanskje har årevis med historie sammen med og fortsatt kanskje anser som venner skal fjernes av «respekt» for ny partner. Ekser er vel dessuten de damene man bør være minst redd for dersom man har en mann som tenderer til å søke mot andre? Folk som har andre regler for seg selv og den andre ville jeg derimot styrt unna, spesielt hvis tyder på et ønske om å kontrollere.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2025 #25 Skrevet 14. juni 2025 Jeg har ekser på sosiale medier . Har absolutt ikke lyst på noen av de. Er en grunn til de er ekser. Og ja- jeg har kjæreste . Du må slappe av TS ellers ødelegger du forholdet ditt med sjalusi. Anonymkode: c1670...f3c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2025 #26 Skrevet 14. juni 2025 Les HI en gang til! TS er ikke sykelig sjalu. Typen hennes er en creep som legger til exer selv etter han er i forhold. Mem ærlig talt. Hva skal man med ex på sosiale medier?? Hva i all verden er formålet? Hvis man slår opp så er man jo ferdig med hverandre. Jeg synes folk som samler på exer og mennesker som ønsker å date dem på SoMe, er umodne og oppmerksomhetssjuke. Det er dere som har noe mentalt gående. Ikke TS. Anonymkode: ab802...a59
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2025 #27 Skrevet 14. juni 2025 Jeg har en haug av ekser på Facebook, men jeg har aldri noe med dem å gjøre. Kommuniserer ikke på noen måte med de, kanskje bare et standard "gratulerer med dagen" når Facebook varsler at det er på tide. Det betyr ingenting for meg at de står der. Hvorfor i alle dager skulle jeg begynne og renske de vekk pga en partner finner opp ting og anklager meg for å ha noe affærer på gang, som ikke er sant og aldri har vært sant? Anonymkode: 75ffb...78f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2025 #28 Skrevet 14. juni 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det betyr ingenting for meg at de står der. Hvorfor i alle dager skulle jeg begynne og renske de vekk pga en partner finner opp ting og anklager meg for å ha noe affærer på gang, som ikke er sant og aldri har vært sant? Anonymkode: 75ffb...78f Det er jo passe hersketeknikk det du kommer med og en aldri så liten dose gaslighting, når det er du som ikke er ferdig med eksene dine men har et behov for å samle på dem, og så begynner du å fremsette stråmenn og ubegrunnede beskyldninger mot partneren din eller andre som stiller spørsmål ved dette behovet. TS har ikke fremsatt noen beskyldninger mot partneren sin og ingen har fremsatt noen utroskapsbeskyldninger mot deg. Anonymkode: ab802...a59
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2025 #29 Skrevet 14. juni 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Les HI en gang til! TS er ikke sykelig sjalu. Typen hennes er en creep som legger til exer selv etter han er i forhold. Mem ærlig talt. Hva skal man med ex på sosiale medier?? Hva i all verden er formålet? Hvis man slår opp så er man jo ferdig med hverandre. Jeg synes folk som samler på exer og mennesker som ønsker å date dem på SoMe, er umodne og oppmerksomhetssjuke. Det er dere som har noe mentalt gående. Ikke TS. Anonymkode: ab802...a59 Sikkert for seksuelle oppdateringer med hverandre Anonymkode: e7cc5...fba
makkapakka Skrevet 14. juni 2025 #30 Skrevet 14. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 16.24): Han har da klagd på mine ekser og kompiser til og begynne med, jeg respektere det og fjernet en god del. Men han skal få lov til og legge til de han måtte ønske av ekser? I ettertid. Anonymkode: f3ada...9fb Det skal være likt for begge. Jeg har ingen ex på sosiale media, spørs hvordan jeg hadde reagert på en partner som har flust av dem, også hvis d er mange
Tekumseh79 Skrevet 14. juni 2025 #31 Skrevet 14. juni 2025 Med veldig mange felles venner er sånt nesten umulig. Men eks er eks og oftest ferdig oppgjort og man tenker hva i alle dager gjorde jeg sammen med henne? Og da burde det ikke vært noen fare. Men det er vel like individuelt som alt annet. Hvis du reagerer sterkt på det er det jo et problem for deg. Men å "eie" noens venneliste på sosiale medier er ikke min greie. Jeg synes SoME-profiler er personlige og at det er opp til hver og en. Man kan jo forsåvidt slette de fra lista og heller sms'e og ringe og vet sikkert adressen "dems" (god norsk gramatikk) også hvis man vil ha kontakt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå