Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fekk en varsling på mobilen idag den 11.06 --2025  kl. 12 og deretter er kvinnstemme som "bablet om noe på engelsk" som ein ikkje forstod noen ting av.

Burde ein ikkje forventa at ein fekk infoen på  Norsk, og dei fleste kunne forstå ? ? ? 

Endret av Buffelo
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Buffelo skrev (13 minutter siden):

Fekk en varsling på mobilen idag den 11.06 --2025  kl. 12 og deretter er kvinnstemme som "bablet om noe på engelsk" som ein ikkje forstod noen ting av.

Burde ein ikkje forventa at ein fekk infoen på  Norsk, og dei fleste kunne forstå ? ? ? 

Det lurte jeg også på. Det kom bare en engelsk melding opp på iPhonen min, men jeg fant den på begge språk da jeg åpnet varslingsstedet på telefonen.  Det funket i hvert fall, med høy varslingslyd, selv om den sto på lydløs.  Det var ingen som snakket i meldingen.

Endret av Perine
Skrevet
Perine skrev (2 timer siden):

Det lurte jeg også på. Det kom bare en engelsk melding opp på iPhonen min, men jeg fant den på begge språk da jeg åpnet varslingsstedet på telefonen.  Det funket i hvert fall, med høy varslingslyd, selv om den sto på lydløs.  Det var ingen som snakket i meldingen.

Heldig du fant ved åpne varslingstjenesten, men burde det vera nødvendig ?  Mange som "heilt sikkert" ikkje fekk med seg den linken.

Skrevet
Buffelo skrev (2 timer siden):

Heldig du fant ved åpne varslingstjenesten, men burde det vera nødvendig ?  Mange som "heilt sikkert" ikkje fekk med seg den linken.

Jeg tenkte litt på det, men det har jo vært opplyst om denne testen over alt, så folk var vel klar over at den skulle komme i dag.  Så tenkte jeg at jeg kanskje kunne ha vært borte i språkinnstillingene, slik at det var min feil at jeg bare så den på engelsk.  Deretter kom jeg til å tenke at slike varslinger ble lagret et sted, så jeg googlet hvordan man kunne finne dem igjen på telefonen...  Typisk meg, jeg måtte jo bare rote rundt og finne det ut.  Men alt så riktig ut både i mine telefoninnstillinger og på det stedet hvor varsel blir lagret.  Ja, jeg hadde god tid, og satt bare og surfet rundt, så det gjorde jo ingenting.  Og dessuten skjønner jeg jo engelsk.  Tenkte mer på om det var noen som ikke gjorde det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...