AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Jeg har kjøpt og lurer på hvordan det blir? Det kommer nok ikke til å bli pyro og stagediving, men annerledes regner jeg med. Anonymkode: a4de0...9f3
VetAlt Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Fyren både ser og høres sløv ut. På tide å roe ned opioidene. 6
Anonym7635 Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august Tror det blir dritkult! Jeg skal også, og det er ingenting som musikk med fullt symfoniorkester! Låtene hans er skrevet om for denne konserten, men blir nok ikke pyro haha. Regner med man kan sitte(eller stå) ved/i setene og nyte den faktiske konserten. Jeg liker det myyee bedre enn å gå på festival og bli dyttet ned i gjørme🫡
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august Skal, men kun pga jeg har barn som skal spille Anonymkode: 5f4ad...3ac
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august Er ikke han et symbol på den svenske "berikelsen"? Anonymkode: 0a891...a88
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sjansespill. Er han ute? Anonymkode: c57a2...604 Ute? Han har ikke vært fengslet på 5 år Ts Anonymkode: a4de0...9f3
AnonymBruker Skrevet 10. august #8 Skrevet 10. august Kunne ikke falt meg inn. Anonymkode: 0967a...bbd
AnonymBruker Skrevet 10. august #9 Skrevet 10. august Akkurat det bruker jeg IKKE penger på. Anonymkode: 9f39a...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #10 Skrevet 10. august VetAlt skrev (På 8.8.2025 den 15.53): Fyren både ser og høres sløv ut. På tide å roe ned opioidene. Synes han virker barnslig. Begynte å følge ham på instagram i sommer, men han legger jo bare ut ting som en trassig drittunge ville ha gjort. Bilde av at han kjører i over 300 og noe på Autobahn i Tyskland osv. Da jeg så det, tenkte jeg bare "Er du 12 år, eller?" Anonymkode: 748e5...e12 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #11 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er ikke han et symbol på den svenske "berikelsen"? Anonymkode: 0a891...a88 ??? Anonymkode: 748e5...e12
AnonymBruker Skrevet 10. august #12 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): ??? Anonymkode: 748e5...e12 Kriminelle med innvandrerbakgrunn. Anonymkode: 0a891...a88 1
Majer Skrevet 10. august #13 Skrevet 10. august Er ikke han kriminell da? Lest om diverse saker- inkludert angrep på tjenestemenn og at han brakk nakken på en i publikum 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #14 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kriminelle med innvandrerbakgrunn. Anonymkode: 0a891...a88 Skjerp deg. Moren hans er/var forresten norsk som få. Anonymkode: 76e03...0ef 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #15 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kriminelle med innvandrerbakgrunn. Anonymkode: 0a891...a88 Han er da født i Bergen, med etnisk norsk mor. Anonymkode: 52347...09d
AnonymBruker Skrevet 10. august #16 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Sjansespill. Er han ute? Anonymkode: c57a2...604 Jeg trodde/håpte også at han satt fengslet for tiden. Overalt jeg har sett ham, har han fremstått som en idiot. Men da er det nok ikke så lenge til han blir fengslet igjen, da.. Anonymkode: 4fad6...c98
AnonymBruker Skrevet 10. august #17 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjerp deg. Moren hans er/var forresten norsk som få. Anonymkode: 76e03...0ef Uansett, menneskesøppel... Sitat I 2014 ble Mosele dømt til to års fengsel for to voldsepisoder, der han blant annet slo en tilfeldig forbipasserende i hodet med brostein.[14] Mosele rømte på vei til varetekt, men ble pågrepet av politiet under en opptreden på et utested i Bergen to måneder senere.[8][15] I 2018 stoppet politiet en konsert der Mosele opptrådte. Flere personer, deriblant Mosele, ble pågrepet.[16] Pågripelsen skjedde etter han skal ha ropt «fuck politiet» fra scenen.[17] Det ble blant annet funnet kokain på Mosele under hendelsen. Etter først å ha nektet et forelegg på 12 000 kroner, ble han i Kristiansand tingrett den 23. september 2020 dømt til å betale 8 000 kroner i bot og 2 000 kroner i saksomkostninger.[18] Anonymkode: 0a891...a88
Majer Skrevet 10. august #18 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Uansett, menneskesøppel... Anonymkode: 0a891...a88 Var vel en sak på han i 2025 og. Det tar ikke slutt. Når folk drar på konsertene hans får han penger til narkotika som kjøpes på det illegale markedet. Man finansierer altså mennrskehandel ved å dra på konsertene hans 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #19 Skrevet 12. august Majer skrev (På 10.8.2025 den 17.48): Er ikke han kriminell da? Lest om diverse saker- inkludert angrep på tjenestemenn og at han brakk nakken på en i publikum Nakken som ble skadet på en publikummer var maks uflaks og ble ikke gjort med vilje, og kan faktisk skjer når man står der det blir stage divet. Mannen som både skadet er bra igjen. Under konserter med Karpe, Honningbarna og Kjartan Lauritzen har det blitt skadet publikummere pga stage diving , ting som har blitt kastet fra scenen og pyroeffekter som har slått feil , men det skriver ikke media noe om. Kamelen er vel så streit som det er mulig å bli for han. Han flipper hus og tjener bra på det, og rehabiliter mye selv. Anonymkode: a4de0...9f3
AnonymBruker Skrevet 12. august #20 Skrevet 12. august Majer skrev (På 10.8.2025 den 20.22): Var vel en sak på han i 2025 og. Det tar ikke slutt. Når folk drar på konsertene hans får han penger til narkotika som kjøpes på det illegale markedet. Man finansierer altså mennrskehandel ved å dra på konsertene hans Tror du Red Bull hadde satset på han som eneste artist de lager konsert med i Norge, hvis han var så kriminell nå? For ikke å snakke om Bergen Symfoniorkester som står for musikken Ts Anonymkode: a4de0...9f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå