AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Jeg har en 3- åring som konsekvent spiser buser. Leter i nesa etter "snacks". Jeg har prøvd tilsnakk, tilbyr papir, sier æsj+++ alt jeg kan tenke på for å få barnet til å slutte. Barnet bare ler og fortsetter. Hva kan jeg gjøre for å avlære denne uvanen? Har tenkt på å involvere barnehagen i det også for tenker hun nå er for stor til å gjøre det. Anonymkode: 87b7d...3be 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Send henne på rommet/badet for å pille nese. Ikke sikkert du får henne til å slutte, men du får i alle fall lært inn at andre helst vil slippe å se det. Anonymkode: 7a590...fea
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Hun syns sikkert det er godt! Jeg elsket å spise snørr når jeg var liten og ingenting av det mamma sa gikk inn på meg. Men jeg sluttet av meg selv en eller annen gang på barneskolen, da hadde jeg gjort det i skjul ganske lenge. Anonymkode: 5178d...94e 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Piller fortsatt nesen min jeg, helt normalt. Anonymkode: 46e9b...809 4 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har en 3- åring som konsekvent spiser buser. Leter i nesa etter "snacks". Jeg har prøvd tilsnakk, tilbyr papir, sier æsj+++ alt jeg kan tenke på for å få barnet til å slutte. Barnet bare ler og fortsetter. Hva kan jeg gjøre for å avlære denne uvanen? Har tenkt på å involvere barnehagen i det også for tenker hun nå er for stor til å gjøre det. Anonymkode: 87b7d...3be Barnet ler pga skam. En 3-åring forstår mye, FORKLAR hvorfor man ikke skal gjøre det. Ikke si æsj og tilsnakk og bla bla bla Anonymkode: c5cc3...bbc 1
Fru Uperfekt Skrevet 11. juni #7 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har en 3- åring som konsekvent spiser buser. Leter i nesa etter "snacks". Jeg har prøvd tilsnakk, tilbyr papir, sier æsj+++ alt jeg kan tenke på for å få barnet til å slutte. Barnet bare ler og fortsetter. Hva kan jeg gjøre for å avlære denne uvanen? Har tenkt på å involvere barnehagen i det også for tenker hun nå er for stor til å gjøre det. Anonymkode: 87b7d...3be Jo mer oppmerksomhet du gir jo mer fortsetter barnet 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #8 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gjør ikke alle barn det? Anonymkode: a413b...bac Nei, faktisk ikke. De færreste spiser vel snørret sitt, selv om de er barn?? Ingen av mine tre gjorde det. Anonymkode: 3319e...7c1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #9 Skrevet 11. juni Jeg var kanskje utradisjonell, men jeg googlet frem bilder av midd og sa at de bodde i snørret. Fortalte han han spiste de samtidig. Funket bra. Anonymkode: b5a79...013 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #10 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, faktisk ikke. De færreste spiser vel snørret sitt, selv om de er barn?? Ingen av mine tre gjorde det. Anonymkode: 3319e...7c1 Men det finnes voksene mennesker som gjør det. Så vil ikke si de færreste nei. Til og med jeg spiser en buse I ny og ne, men ikke som snacks nei 🤣 Anonymkode: 7a78b...df7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå