AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni La restskatten til forfall 30.5, for å slippe renter. Hvorfor står det fortsatt at jeg skal innbetale restskatt da? Anonymkode: 65d1d...56b
AnonymBruker Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Har det blitt trukket fra konto? Var det dekning på kontoen ved forfall? Anonymkode: 3cefd...d3a 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Kan ta litt tid før systemene er oppdatert. Så lenge pengene har gått ut av konto ser jeg ikke problemet. Anonymkode: a561b...52d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Har sjekket at de har gått ut av kontoen 30.5 ts Anonymkode: 65d1d...56b
AnonymBruker Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni Samme greia her, det ble først oppdatert på min side for noen dager siden. Så lenge det gikk ut av kontoen din før fristen, og du har brukt riktig kid-nr så er nok alt i orden. Tipper det blir oppdatert iløpet av uken for deg. Anonymkode: 5f764...464
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Skrevet 11. juni Er du sikker på at du har betalt til riktig konto? Det burde hvert oppdatert nå. Anonymkode: cf92f...aea
AnonymBruker Skrevet 11. juni #7 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er du sikker på at du har betalt til riktig konto? Det burde hvert oppdatert nå. Anonymkode: cf92f...aea La inn kontonummeret som stod på skattemeldingen Ts Anonymkode: 65d1d...56b
AnonymBruker Skrevet 11. juni #8 Skrevet 11. juni Da er ikke oppgjøret ditt ferdig beregnet. Du får mail fra skatteetaten når det er klart. Anonymkode: 86cc7...125 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #9 Skrevet 11. juni Hos meg tok det 14 dager før jeg fikk beskjed at det var betalt. Jeg betalte i april, sikkert enda mer travelt med alle som betalte 30 mai, så kan sikkert ta enda lenger tid. Anonymkode: 94937...250 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #10 Skrevet 11. juni Jeg la for sikkerhets skyld min på forfall 29. mai (en helligdag), og hos meg står det nå at jeg skal betale null kroner i skatt. Har ikke mottatt oppgjøret ennå. Betalte drøyt 300 000 i restskatt. Anonymkode: 317d3...582
AnonymBruker Skrevet 11. juni #11 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg la for sikkerhets skyld min på forfall 29. mai (en helligdag), og hos meg står det nå at jeg skal betale null kroner i skatt. Har ikke mottatt oppgjøret ennå. Betalte drøyt 300 000 i restskatt. Anonymkode: 317d3...582 Jeg la inn på forfall 28 mai, også for å være sikker. I dag fikk jeg beskjed om at jeg hadde 0 kr i rest og betalte 191 000 kr i restskatt. Tidligere har jeg drøyd det til høsten, men så fikk jeg plutselig vite at de regner renter fra fjoråret og ikke fra sist i mai, dumme meg som trodde jeg var smart. Men deilig å lære så lenge man lever Anonymkode: 640ea...918
AnonymBruker Skrevet 12. juni #12 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg la inn på forfall 28 mai, også for å være sikker. I dag fikk jeg beskjed om at jeg hadde 0 kr i rest og betalte 191 000 kr i restskatt. Tidligere har jeg drøyd det til høsten, men så fikk jeg plutselig vite at de regner renter fra fjoråret og ikke fra sist i mai, dumme meg som trodde jeg var smart. Men deilig å lære så lenge man lever Anonymkode: 640ea...918 Så man sparer ikke noe på å betale restskatten før utgangen av april/mai? Ts Anonymkode: 65d1d...56b
AnonymBruker Skrevet 12. juni #13 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Så man sparer ikke noe på å betale restskatten før utgangen av april/mai? Ts Anonymkode: 65d1d...56b Jo, men jeg ventet til august/september. Og da blir alle rentene regnet fra året før, til jeg betaler. Men betaler jeg i mai, slipper jeg renter i det hele tatt. Så jeg visste ikke bedre før dette året her Og fant det ut på KG. Anonymkode: 640ea...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå