AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:42 #1 Skrevet onsdag kl 10:42 Og hvor henvender man seg? Har et barn fra tidligere. Dette gikk på første forsøk i 2021. Etter det har jeg slitt kraftig med underlivet. Tørre slimhinner, mye sårt og hver runde etter eggløsning har det nesten føltes som sopp-smerte. Sterk kløe, cottage cheese aktig utflod og masse ubehag. Tatt prøver som er normale, stått på sopp-kur uten bedring. Nå har vi derimot begynt å prøve på nr. 2. holdt på siden september. Hadde en spontanabort i mars og nå en kjemisk i uke 4+5. Så det virker jo som jeg klarer bli gravid, men ikke beholde. Hatt ekstremt uregelmessig syklus etter jeg tok ut spiral i september. Alt fra 22-38 dager, med mye spotting i forkant av mensen. fortsette å prøve litt til? Eller? Er 32 år. Anonymkode: a323a...eba
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:42 #2 Skrevet onsdag kl 11:42 I det offentlige vil du først få hjelp når det har gått 1 år med prøving eller 3 spontanaborter. Men jeg tenker du burde absolutt allerede oppsøke hjelp nå - det virker som om kroppen din ikke er i balanse i det hele tatt. Men vær bevisst på at de fleste kommer til å tilby deg behandling i form av hormonstøtte eller IVF, ikke nødvendigvis søke etter underliggende årsak (Om det er det du vil eller ikke bestemmer du uansett selv). Lykke til! Anonymkode: f5cac...f6c 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:59 #3 Skrevet onsdag kl 15:59 Ville mast på å få tatt flere prøver eller prøvd andre kurer. Ikke nødvendigvis bare pga spontanabortene, men fordi det høres helt jævlig ut? Noe er åpenbart i ubalanse hos deg. Ser ingen grunn til å vente med det. Anonymkode: 354ee...f09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå