AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Dere som ikke kjøper oppdrettslaks,eller annen fisk,hvor kjøper dere? Jeg trenger tips til navn og utsalgssteder,for ønsker å bruke mindre oppdrettsfisk. Anonymkode: 99aaa...c8e
AnonymBruker Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Velg i så fall noe annet enn laks. Villaks er i sesong bare akkurat nå på forsommeren, men den er rødlistet, dvs alvorlig truet av utryddelse. Det finnes masse lokalfisket bærekraftig fisk man kan velge i stedet. Anonymkode: a4f11...6c3 1
ThereGoesBob Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Kanskje Drågen smokehouse, men vet ikke om de selger annet enn røykafisk. DYRT !
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Hansen & Andersen Drammen. De får villaks fra Drammenselva/Hokksund. Er vel rundt 799 for kg trur jeg. Det er dyrt. Anonymkode: 51d95...a81 1
Pawn Hearts Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 17.52): Velg i så fall noe annet enn laks. Villaks er i sesong bare akkurat nå på forsommeren, men den er rødlistet, dvs alvorlig truet av utryddelse. Det finnes masse lokalfisket bærekraftig fisk man kan velge i stedet. Anonymkode: a4f11...6c3 Nå tar du hardt i. Den vurderes ikke som sterkt truet, men som nær truet: https://lister.artsdatabanken.no/rodlisteforarter/2021/8149 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Jeg går i lokal fiskebutikk. Handler etter sesong, og hva de har fått inn. Vær åpen for andre fiskeslag, nordmenn er litt opphengt i laks og torsk. Anonymkode: 953cb...845 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Pawn Hearts skrev (16 timer siden): Nå tar du hardt i. Den vurderes ikke som sterkt truet, men som nær truet: https://lister.artsdatabanken.no/rodlisteforarter/2021/8149 Den er rødlistet. Anonymkode: a4f11...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå