Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 Jeg sitter her med et perlesett fra Bokklubben. Jeg har et lite utvalg forskjellige perler, tråd, låser osv. Inspirasjonen er der, men jeg vet liksom ikke hvilken ende jeg skal begynne i. Er det noen her som har tips og ideer på lur? Kanskje linker til smykke-ideer/oppskrifter på nett?
Gjest allium Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 http://www.eebeads.com Se under "Ideas". Eller sjekk signaturen min...
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #3 Skrevet 17. mars 2006 Det er flere brukere her som er kjempeflinke til å lage smykker, de jeg har fått mest inspirasjon fra, er Allium og Livets Datter. Ellers så har det vært mange tråder om smykker blant annet denne.
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Så flotte smykker du lager Allium! På eebeads.com var det jo massevis å se på. Takk skal du ha!
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2006 #6 Skrevet 17. mars 2006 Takk til deg også Marillia Hmm... Strikke smykker høres spennende ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå