Gå til innhold

får problemer når vip plass er for kongelige - da velger jeg vekk idretten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og ellers har du det bra? Kongen har slott/hytter andre steder i Norge. Og så har de kongeskipet. 

Anonymkode: a923f...17d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og ellers har du det bra? Kongen har slott/hytter andre steder i Norge. Og så har de kongeskipet. 

Anonymkode: a923f...17d

wow, du er opplyst. Men igjen tradisjonell tanker dilux

Anonymkode: c4d14...412

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at kongen bør nevne om han er for EU eller i mot EU, så får vi se den ekte kongen vi har... Igjen det er for dumt at man skal bevare en tradisjon når land har gått videre... Det er kun tradisjonsbygget, og vi kan ikke tilbe mennesker. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg synes at kongen bør nevne om han er for EU eller i mot EU, så får vi se den ekte kongen vi har... Igjen det er for dumt at man skal bevare en tradisjon når land har gått videre... Det er kun tradisjonsbygget, og vi kan ikke tilbe mennesker. 

Dette er jo bare tull. Røyker du noe? Det er ingen som tilber kongen.

Anonymkode: 9007e...914

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er bare fint at Kongen ikke uttrykker sine politiske meninger. Det er ingen som tilber Kongen. Han er en konge ingen gud av noe slag.

Anonymkode: dfc2c...983

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (6 timer siden):

Må være det mest tanketomme jeg har hørt så langt.

Kanskje dummeste innlegget jeg har lest på KG siden hun som klaget over at mannen hennes ikke snudde duftpinnene på badet🤣

Anonymkode: ff33d...6ff

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

som konge så bør man også være på befolkningens nivå, nå har kongen adresse i Oslo, og får helt sikkert reisekostnader dekt og tillegg for å sove andre steder på lønnsslippen. Hvis han var seriøs kunne han iallfall uttalt seg noe, og gått litt utenfor janteloven. 

Hæ??

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes kongen burde bygge seg flere slott i alle fylker, god idé . 
hvem mener du vip- plasser bør være for egentlig? Synd for idretten at du velger den vekk. Blir trist. 

Anonymkode: 42493...a90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje dummeste innlegget jeg har lest på KG siden hun som klaget over at mannen hennes ikke snudde duftpinnene på badet🤣

bør jo ha link til sånne påstander. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sånn! Her har du link til din egen tråd.

Anonymkode: dfc2c...983

• Liker 2
Skrevet

Herlig lesning på bussen ihvertfall!

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Så du vil ha en konge som blander seg inn i politikk? Kanskje bruker vetoretten sin? Diktator? Med flere slott i alle fylker, nektet adgang på vip og kongetribunen.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, synes kongen burde bygge seg flere slott i alle fylker, god idé . 
hvem mener du vip- plasser bør være for egentlig? Synd for idretten at du velger den vekk. Blir trist. 

Vip plasser gir feil signal. Fordi kamera zoomer inn på dem, og det gir også feil inntrykk hvorfor man er på banen, zoomingen bør gå på dem som skal konkurrere. 

Klassisk zooming og som gjorde idretten ødelagt var i munchen 1936, da man zoomet inn på Hitler. Og historiebøkene sier sitt. Derfor politikere bør ikke sitte i front når media ikke har kompetanse på hvordan zooming skal skje og retning. 

Idrett bør være på idrettsfolk, ikke prominente person som har fått gratis billett. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Pokker, den gikk jeg glipp av. Antar kg anbefalte henne og skilles? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du vil ha en konge som blander seg inn i politikk? Kanskje bruker vetoretten sin? Diktator? Med flere slott i alle fylker, nektet adgang på vip og kongetribunen.. 

konge er en tradisjonsbundet undertrykt ordning i fra politikken. Norsk politikk er det som styrer budsjett, men jeg har ikke fått noen gang godt budskap fra kongesonen. Budskap kan jo ikke være en gang i året fordi man feirer Jesus egen fødselsdag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

jeg mente selvsagt til hovedaktørene, i duftpinnene scenen på badet og manuskript. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Er mange år siden den tråden ble skrevet, typ før covid. Men kommer aldri til å glemme den🤣 Til ditt forsvar så kommer jeg til å glemme denne tråden ganske raskt🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Pokker, den gikk jeg glipp av. Antar kg anbefalte henne og skilles? 

Nei pussig nok så var folk enig med mannen hennes. Var en helt fantastisk tråd. Er såpass lenge siden den var at det var før trolling var vanlig også

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

jeg mente selvsagt til hovedaktørene, i duftpinnene scenen på badet og manuskript. 

Hæ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...