AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Det er problematisk når media velger å zoome kongelige på vip plass. Det blir feil vinkling at man zoomer bilder på dem, siden de ikke er forbilder og vi ikke kjenner. Zoom bedre bildene på folket. Det blir samt feil at politikere skal fronte idrettsstevner. Politikere som alle andre yrkesaktive, får heller stille i kø, og være en del folket. Å se kongelige, ergo det er kun for Oslo. Kongen vil bare være i Oslo. Kongen bryr seg ikke om mennesker i Norge. Han gidder ikke engang å bygge flere slott i alle fylker. Og hvor kan han ikke bevitne folk i barnetog andre steder i Norge. Å gjøre det samme for egen by, blir veldig kjedelig, og gjentakende. ergo kommer ikke til å se idrettsarrangementer om kongelige sitter på vip plass, eller politikere som fronter idrettsarrangementer. Signalene blir meningsløse når rettighetsinnehavere med kamera kan zoome inn kun kongelige og politikere. Anonymkode: c4d14...412
Adrenalina1 Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er problematisk når media velger å zoome kongelige på vip plass. Det blir feil vinkling at man zoomer bilder på dem, siden de ikke er forbilder og vi ikke kjenner. Zoom bedre bildene på folket. Det blir samt feil at politikere skal fronte idrettsstevner. Politikere som alle andre yrkesaktive, får heller stille i kø, og være en del folket. Å se kongelige, ergo det er kun for Oslo. Kongen vil bare være i Oslo. Kongen bryr seg ikke om mennesker i Norge. Han gidder ikke engang å bygge flere slott i alle fylker. Og hvor kan han ikke bevitne folk i barnetog andre steder i Norge. Å gjøre det samme for egen by, blir veldig kjedelig, og gjentakende. ergo kommer ikke til å se idrettsarrangementer om kongelige sitter på vip plass, eller politikere som fronter idrettsarrangementer. Signalene blir meningsløse når rettighetsinnehavere med kamera kan zoome inn kun kongelige og politikere. Anonymkode: c4d14...412 Må være det mest tanketomme jeg har hørt så langt. 23 8
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Ja vel, takk for informasjonen. Anonymkode: 9007e...914 2
Brunhilde Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni Adrenalina1 skrev (2 timer siden): Må være det mest tanketomme jeg har hørt så langt. Uff ja, var ikke mye vettugt å lese der. 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni #8 Skrevet 11. juni Det er du som synes de skulle ha slott i Finnmark? Vel, det må vel være bra at de ikke bruker masse penger på bygge slott i hver en kommune eller fylke? Er vel bedre at de zoomer inn på Kongen enn på andre? Anonymkode: dfc2c...983 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni #10 Skrevet 11. juni Hvem får problemer? Du? Hvorfor er det et problem hvis du ikke ser på idrettsendinger i media? Og hvem syns du skulle ha VIP-plasser hvis ikke de kongelige? Og hvorfor skal ikke politikere se på idrett? Anonymkode: 1c3c7...4ec 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #11 Skrevet 11. juni Hva i alle dager? Skjønner du hater monarkiet, men det du skriver er jo bare tull. I går kom kongen og dronningen til Tromsø, og derfra har de reist til Balsfjord med kongeskipet. Såvidt jeg vet, og jeg bør vite, da jeg bor her, så er både Tromsø og Balsfjord i Nord-Norge. Hvem skal betale alle disse slottene? Er du med på spleiselaget? Regner med du spytter inn en real sum, siden du brenner for dette og starter ikke mindre enn to tråder med samme oppgulp. Anonymkode: 8c797...853 2 1
Macro Skrevet 11. juni #12 Skrevet 11. juni Å herregud...jaggu godt du poster anonymt her og ikke på Facebook eller lignende. 2
Sirah Skrevet 11. juni #14 Skrevet 11. juni Det høres ut som forferdelig dårlig bruk av skattepengene våre å bygge et slott i hvert fylke. Kongen vår er også en svært gammel mann og det er vel begrenset hvor mye han orker å reise lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #15 Skrevet 11. juni tydelig har jeg bedre krystallkule enn dere. Anonymkode: c4d14...412
Hill83 Skrevet 11. juni #16 Skrevet 11. juni Du må være gøy, men i moderate doser da du er litt galen 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #17 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): tydelig har jeg bedre krystallkule enn dere. Anonymkode: c4d14...412 Mye mulig. Men du må slutte å røyke sokkene dine slik at du skjønner hva du ser i den kula... Anonymkode: 8c797...853 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #18 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): tydelig har jeg bedre krystallkule enn dere. Anonymkode: c4d14...412 Har du drukket? Anonymkode: 9007e...914
AnonymBruker Skrevet 11. juni #19 Skrevet 11. juni Det er viktig med avfasning, for det passer rett og slett ikke at vi skal se at unge skal tilbes fordi dem har titulerer seg med krone. Jeg vil ikke se Ingrid Alexandra, i så fall bør kun en media skrive om dem. For det er ufyselige mange rare vinklinger. Blir sliten å lese det. Dermed mister befolkningen respekten. Jeg har mistet respekten for kongehuset pga deres mange personlige problemer på hjemmebane. Utrolig dumt av haakon også, som statsoverhode giftet seg med kvinne som har barn fra før. Beklager ovenfor Norge om personen også har stått på balkongen. Da har kongehuset virkelig bommet med manuskriptene sine. Anonymkode: c4d14...412
AnonymBruker Skrevet 11. juni #20 Skrevet 11. juni Sirah skrev (6 minutter siden): Det høres ut som forferdelig dårlig bruk av skattepengene våre å bygge et slott i hvert fylke. Kongen vår er også en svært gammel mann og det er vel begrenset hvor mye han orker å reise lenger. som konge så bør man også være på befolkningens nivå, nå har kongen adresse i Oslo, og får helt sikkert reisekostnader dekt og tillegg for å sove andre steder på lønnsslippen. Hvis han var seriøs kunne han iallfall uttalt seg noe, og gått litt utenfor janteloven. Anonymkode: c4d14...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå