AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Hva vil se pent ut her? Rart med gardiner? Rullegardin blir vanskelig grunnet det lille, smale vinduet på siden. Noen som har tips? Anonymkode: 8a9ca...2fc
AnonymBruker Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Har du tenkt å ha gardinene oppe? Eller er det soverom hvor du bare sover(hvor gardinene ofte er igjen 90% av tiden? Hvis det er soverom, hadde jeg montert gardinene slik som på hotell, fra tak til gulv, hele innhuket. Anonymkode: f2e58...3ef 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du tenkt å ha gardinene oppe? Eller er det soverom hvor du bare sover(hvor gardinene ofte er igjen 90% av tiden? Hvis det er soverom, hadde jeg montert gardinene slik som på hotell, fra tak til gulv, hele innhuket. Anonymkode: f2e58...3ef Det er soverom. Takk for tips! Anonymkode: 8a9ca...2fc
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Gardiner blir vel ikke rart? Rullegardiner kan også brukes, det er bare å kutte de i ønsket bredde. Anonymkode: 44ae4...63f
Daisy-love Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni Jeg hadde gått for gardiner som holder lys og varme ute. Hele "kroken" samlet i ett. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Gardiner blir vel ikke rart? Rullegardiner kan også brukes, det er bare å kutte de i ønsket bredde. Anonymkode: 44ae4...63f Jeg har sett for meg at det blir litt rart siden det er et innhuk, men det blir kanskje ikke det Anonymkode: 8a9ca...2fc
AnonymBruker Skrevet 11. juni #7 Skrevet 11. juni Lystette plissegardiner? Rett på ruta? De kan skjæres til. Eller så ville jeg festet gardiner i taket med skinne, og hatt lange gardiner ned til gulvet. Ville ta tatt alle vinduene unde samme skinne. Hatt to gardinlengder Anonymkode: 1a50c...097 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #8 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sett for meg at det blir litt rart siden det er et innhuk, men det blir kanskje ikke det Anonymkode: 8a9ca...2fc Nei, du kan ha gardiner som henger utenfor innhuket, og rullegardiner innenfor innhuket. Anonymkode: 44ae4...63f
AnonymBruker Skrevet 11. juni #9 Skrevet 11. juni Om det er på et soverom, ville jeg ha kjøpt måltilpassede rullegardiner i "kassett". På den måten slipper man ikke inn noe lys. Anonymkode: e26c8...96b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå