Gå til innhold

Hva jeg kan ha foran disse vinduene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil se pent ut her? Rart med gardiner?  Rullegardin blir vanskelig grunnet det lille, smale vinduet på siden. Noen som har tips? :) 

df94bbb1-d64f-4aae-943e-7641966d88b1.jpg

Anonymkode: 8a9ca...2fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt å ha gardinene oppe? Eller er det soverom hvor du bare sover(hvor gardinene ofte er igjen 90% av tiden?

Hvis det er soverom, hadde jeg montert gardinene slik som på hotell, fra tak til gulv, hele innhuket. 

Anonymkode: f2e58...3ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har du tenkt å ha gardinene oppe? Eller er det soverom hvor du bare sover(hvor gardinene ofte er igjen 90% av tiden?

Hvis det er soverom, hadde jeg montert gardinene slik som på hotell, fra tak til gulv, hele innhuket. 

Anonymkode: f2e58...3ef

Det er soverom. Takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet

Gardiner blir vel ikke rart? Rullegardiner kan også brukes, det er bare å kutte de i ønsket bredde. 

Anonymkode: 44ae4...63f

Skrevet

Jeg hadde gått for gardiner som holder lys og varme ute. Hele "kroken" samlet i ett. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Gardiner blir vel ikke rart? Rullegardiner kan også brukes, det er bare å kutte de i ønsket bredde. 

Jeg har sett for meg at det blir litt rart siden det er et innhuk, men det blir kanskje ikke det :) 

AnonymBruker
Skrevet

Lystette plissegardiner? Rett på ruta? De kan skjæres til. 

Eller så ville jeg festet gardiner i taket med skinne, og hatt lange gardiner ned til gulvet. Ville ta tatt alle vinduene unde samme skinne. Hatt to gardinlengder

Anonymkode: 1a50c...097

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har sett for meg at det blir litt rart siden det er et innhuk, men det blir kanskje ikke det :) 

Nei, du kan ha gardiner som henger utenfor innhuket, og rullegardiner innenfor innhuket.

AnonymBruker
Skrevet

Om det er på et soverom, ville jeg ha kjøpt måltilpassede rullegardiner i "kassett". På den måten slipper man ikke inn noe lys.

Anonymkode: e26c8...96b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...