AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Forrige måned hadde jeg 5 dager med dette, men fikk ikke sjansen til å prøve pgav bortreist (typisk nok.) Den syklusen her fikk jeg den typiske eggløsningsutfloden mandag, men det var tørt dagen etter. Litt unormalt for meg å kun ha det èn dag. Noen som har blitt gravide etter kun èn dag med slim her inne, eller var det mest sannsynlig en dårlig måned? Anonymkode: 5df4a...039
AnonymBruker Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Selv har jeg aldri slim ved EL men har blitt gravid med begge barna på PP1. Tror nok ikke at du trenger å tenke så mye på akkurat dette 😊 Anonymkode: a6e4c...37f 1
Hjertefisk Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Spurte gynekologen på fertilitetsklinikken om det og han sa nei, det hadde ikke noe å si. Han sa at mest sannsynlig hadde jeg el-slim, jeg bare merket ikke det fordi det holdet seg oppe i livmoren/cervix der det skulle være. Jeg har vært gravid 6 ganger (riktignok mistet 6 ganger men det er pga et annet problem), og det har jeg blitt både med og uten el-slim. Noen ganger har det vært tørt som Sahara, andre ganger bare en dråpe eggehvite-slim, noen ganger har jeg slim som er helt vått og varer over flere dager. Tror dette er det siste du trenger å bekymre deg for. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå