AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #1 Skrevet 11. juni 2025 Dette har vært et problem først de seneste årene, og denne siste pakken nå var spesielt ille. For hvert skritt jeg tar kjenner jeg klisteret river i huden. Prøver å være super nøye når jeg klistrer det på. Finnes det noen triks? Andre som opplever dette? Anonymkode: bbfb6...6b3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #2 Skrevet 11. juni 2025 Jeg kjøper alltid de med vinger, og så strekker jeg ikke trusa ut for å lime på bindet, for da løsner det når jeg drar den opp om du skjønner. Prøve å ha slakk buet truse og limer på. Jeg bruker cubus sine truser som er litt brede forresten, der bindet er. Anonymkode: e9424...ddc
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #3 Skrevet 11. juni 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kjøper alltid de med vinger, og så strekker jeg ikke trusa ut for å lime på bindet, for da løsner det når jeg drar den opp om du skjønner. Prøve å ha slakk buet truse og limer på. Jeg bruker cubus sine truser som er litt brede forresten, der bindet er. Anonymkode: e9424...ddc Takk for tips! Kjøper også de med vinger, men lurer på om jeg faktisk strekker ut trusa når jeg tar det på og at det er det som er problemet. Skal teste det, takk! Anonymkode: bbfb6...6b3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #4 Skrevet 11. juni 2025 så et tiktok tips om å bruke den biten "papir" som vingene er festet på til å feste det i trusen med om det gir mening? Altså under? Slik at vingene limes på dette stykket og ikke stoffet? Anonymkode: 2c084...e80
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #5 Skrevet 11. juni 2025 Etter jeg la på meg 20 kg så ble det sånn til meg å. Klistret seg til lysk/lår/flesk. Nå er jeg i overgangsalder å slipper bind. Anonymkode: 0f408...af1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #6 Skrevet 11. juni 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): så et tiktok tips om å bruke den biten "papir" som vingene er festet på til å feste det i trusen med om det gir mening? Altså under? Slik at vingene limes på dette stykket og ikke stoffet? Anonymkode: 2c084...e80 Takk for tips, skal teste dette også! AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Etter jeg la på meg 20 kg så ble det sånn til meg å. Klistret seg til lysk/lår/flesk. Nå er jeg i overgangsalder å slipper bind. Anonymkode: 0f408...af1 Jeg er slank og har ikke lagt på meg så kan ikke være det. Er også bare 30 år så blir litt lenge å vente til overgangsalder. Anonymkode: bbfb6...6b3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #7 Skrevet 11. juni 2025 Svetter du mye i underlivet? Jeg har ekstrem hyperhidrose så alle bind løsnet til slutt og "festet" seg på lårene. Jeg er ekstremt hårete og, så hvert skritt jeg tok var grusomt. Som den Hege Schøyen sketchen da hun skulle løpe maraton og bindet var festet feil vei- Jeg måtte bruke p-sprøyte i 25 år for å slippe dette Anonymkode: e2f1f...46c
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #8 Skrevet 11. juni 2025 Må ha bilder for å gi råd 🤩 Anonymkode: c1e6c...d59
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå