AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Jeg tror jeg ikke har mottatt feriepengene mine fra OUS. Jeg jobbet fra november 2022 til november 2023. I juni 2024 ser jeg ingen utbetaling av feriepenger på kontoen min. Er dette vanlig og normalt? Anonymkode: a1222...508
Million Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Er ikke normalen at man får utbetalt feriepengene i sluttoppgjøret sitt, sammen med siste lønnsutbetalingen når man slutter i en jobb?
William_S Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Tror det er bedre å kontakte arbeidsgiver enn kvinneguiden
Ohnonotagain Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni Veldig mange får feriepengene i sluttoppgjør på siste lønn fra arb.giver. Har du sjekket lønnslipp fra des.23? Om det ikke er noe der, eller på juni 24 så ville jeg kontaktet ous.
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Skrevet 11. juni Jeg jobbet ikke ved OUS, men ved ahus, da jeg sluttet, fikk jeg feriepengene utbetalt samme år som jeg sluttet, sammen med siste lønn. Anonymkode: 6f3f2...212
Romkom Skrevet 11. juni #7 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror jeg ikke har mottatt feriepengene mine fra OUS. Jeg jobbet fra november 2022 til november 2023. I juni 2024 ser jeg ingen utbetaling av feriepenger på kontoen min. Er dette vanlig og normalt? Anonymkode: a1222...508 Tror de kommer den 12. slik som øvrig lønn, var i alle fall da jeg fikk feriepengene i fjor
follojenta Skrevet 11. juni #8 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tror jeg ikke har mottatt feriepengene mine fra OUS. Jeg jobbet fra november 2022 til november 2023. I juni 2024 ser jeg ingen utbetaling av feriepenger på kontoen min. Er dette vanlig og normalt? Anonymkode: a1222...508 har du sjekket om du har mottatt denne sammen med sluttoppgjør? hvis du jobber fra nov. 2022 til nov.2023 denne burde du har fått i 2024. 🙂 hilsen, en som jobber med lønn.
AnonymBruker Skrevet 11. juni #9 Skrevet 11. juni Har du ikke savnet feriepengene fra 2023 før i juni 2025 ? Du har, som alle andre her skriver, sikker fått feriepengene utbetalt på sluttoppgjøret ditt. Anonymkode: bd4d7...c04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå