Francois Pinscloux Skrevet onsdag kl 01:43 #1 Skrevet onsdag kl 01:43 (endret) Jeg heter François Pinscloux, en helt vanlig mann med en uvanlig livsreise. Enkemann siden 2018, preget av tapet av min kjære kone og av strupekreften som fortsatt hjemsøker meg, kjenner jeg et sterkt behov for å dele et kapittel av livet mitt jeg aldri før har våget å åpne. Ti år i Norge har lært meg stillhetens skjønnhet – men nå lengter jeg etter en stemme, en tilstedeværelse, et hjerte som lytter. Ikke av medlidenhet, men av ekte menneskelig varme. Jeg bærer på en sann, oppriktig og rørende historie. En historie jeg ikke lenger klarer å bære alene. Hvis du er en av dem som fortsatt tror på kraften i en ærlig samtale mellom to mennesker, rekker jeg deg hånden. Jeg søker verken fordømmelse eller veldedighet – bare noen som kan lytte, forstå… og kanskje be for meg. Ikke nøl med å ta kontakt. Noen ganger er ett enkelt svar nok til å forandre det lille som gjenstår av et liv. Endret onsdag kl 01:48 av Francois Pinscloux
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå