AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Hvem her skal se? https://www.usmagazine.com/entertainment/news/blue-bloods-spinoff-boston-blue-meet-the-cast-of-the-cbs-show/ Anonymkode: 70135...29b
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Jeg og samboeren skal se! Håper den blir like bra som Blue Bloods. Anonymkode: bbabd...e14
AnonymBruker Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg og samboeren skal se! Håper den blir like bra som Blue Bloods. Anonymkode: bbabd...e14 Håper at Tom Selleck dukker opp i ny og ne, digger han Anonymkode: 70135...29b
AnonymBruker Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Håper at Tom Selleck dukker opp i ny og ne, digger han Anonymkode: 70135...29b Enig!😎 Anonymkode: bbabd...e14
AnonymBruker Skrevet 21. juni #6 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Enig!😎 Anonymkode: bbabd...e14 Barten hans redder dagen Anonymkode: 70135...29b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Erin skal dukke opp i første episode. https://deadline.com/2025/07/bridget-moynahan-boston-blue-erin-reagan-donnie-wahlberg-1236462277/ Anonymkode: 70135...29b
AnonymBruker Skrevet 19. juli #8 Skrevet 19. juli Men når i svarte kommer siste sesong av blue bloods? Anonymkode: bbabd...e14
AnonymBruker Skrevet 19. juli #9 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men når i svarte kommer siste sesong av blue bloods? Anonymkode: bbabd...e14 Det kom på play sist år men episodene var bare ute en uke eller noe om gangen Anonymkode: 70135...29b
AnonymBruker Skrevet 19. juli #10 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det kom på play sist år men episodene var bare ute en uke eller noe om gangen Anonymkode: 70135...29b Sesong 14? Er du sikker? Finner den ingen steder Anonymkode: bbabd...e14
AnonymBruker Skrevet 19. juli #11 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sesong 14? Er du sikker? Finner den ingen steder Anonymkode: bbabd...e14 Ja, innen jeg så den var startet så hadde de allerede kommet noen episoder i sesongen så da ville jeg vente til de la dem ut igjen Anonymkode: 70135...29b
AnonymBruker Skrevet 19. juli #12 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, innen jeg så den var startet så hadde de allerede kommet noen episoder i sesongen så da ville jeg vente til de la dem ut igjen Anonymkode: 70135...29b Så dritt. En annen her inne da den skulle komme på viaplay til høsten. Vet du andre steder å se den på? Betaler for det meste av streaming, men null sesong 14 Kanskje du @Cid vet? Anonymkode: bbabd...e14
Måneskinn Skrevet 24. juli #14 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 0.03): Så dritt. En annen her inne da den skulle komme på viaplay til høsten. Vet du andre steder å se den på? Betaler for det meste av streaming, men null sesong 14 Kanskje du @Cid vet? Anonymkode: bbabd...e14 Jeg har spurt viaplay om dette, men fikk et svar jeg ikke ble helt klok på. Husker det så klart ikke for jeg tok det på chat, men det var noe med at de vurderte fortløpende. Jeg håper de kjapper seg, for jeg vil gjerne se siste sesongen og. SÅ bra serie! Skal også sjekke ut spin off serien
AnonymBruker Skrevet 26. juli #15 Skrevet 26. juli Måneskinn skrev (På 24.7.2025 den 10.34): Jeg har spurt viaplay om dette, men fikk et svar jeg ikke ble helt klok på. Husker det så klart ikke for jeg tok det på chat, men det var noe med at de vurderte fortløpende. Jeg håper de kjapper seg, for jeg vil gjerne se siste sesongen og. SÅ bra serie! Skal også sjekke ut spin off serien Ja, enig! Elsker den serien. Få det på😤 Anonymkode: bbabd...e14 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå