AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Jobber som pedagogisk leder, syns det er tungt. Hadde en veldig fin daglig leder i mange år, men hun ble pensjonert. Ny daglig leder snakker ofte nedlatende, kommer med stikk, og favoriserer. Snakker best med den hun snakker sist med. På avdeling er det 3 andre ansatte, 2 er veldig flinke men har en der som ikke tar beskjeder, stiller spørsmål ved alt av organisering, sniker seg unna alt av tungt arbeid og lar ofte meg ta det siden hun og de andre har en god relasjon. Jeg har flere ganger grått etter jobb da jeg er så psykisk utslitt. Nå prøver jeg bare å ligge lavest mulig, ta pausene mine i bilen og bare svare at alt går fint når hun begynner å kverulere. Har tatt det opp med styrer men, som svarer at det er flere som har klaget men når vi er i møte får jeg ingen støtte. Jeg føler jeg blir psykisk syk. Prøver å søke ny jobb men vanskelig. Hater jobben min men elsker å jobbe med ungene og føler spesielt denne ene personen + ledelsen ødelegger. Hvordan kan jeg holde ut til det dukker opp ny jobb? Anonymkode: ebd14...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå