Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg bruker mus flere timer for dagen.

Likevel synes jeg det er rart de bare holder ett år før knapper og rullehjul får dårlig kontakt.

Tar gjerne i mot tips til en mus med god holdbarhet.

Ikke spill, Bare surfing og tekstbehandling.

Anonymkode: b587b...7bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig rart ut at de kke fungerer mer en ett år. Bruker daglig på jobb og har hatt den jeg har nå i 3 år. Tror faktisk aldri jeg har opplevd å måtte bytte mus for at den kke virker lenger 

Anonymkode: 77a5b...873

Skrevet

Logitech MX Master S3 er bra. Har hatt forgjengeren i mange år nå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dyrere ER bedre. 

Anonymkode: eeab9...ff0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 23.53):

Ok, jeg bruker mus flere timer for dagen.

Likevel synes jeg det er rart de bare holder ett år før knapper og rullehjul får dårlig kontakt.

Tar gjerne i mot tips til en mus med god holdbarhet.

Ikke spill, Bare surfing og tekstbehandling.

Anonymkode: b587b...7bd

Jeg sitter MYE foran pcn om dagene, og jeg bruker mange år på å slite ut en datamus. Jeg har en Logitech mus som har vart i over ti år. Den har perioder der den skranter litt, men den funker fremdeles. Kjøpte samme modell for noen år siden, fordi jeg var redd den gamle skulle slutte helt å funke, men jeg bruker nå den gamle på jobb-pc og den fungerer fremdeles fint.

Det er denne modellen jeg har (Logitech M525):

652125.jpg

Er usikker på om den selges enda, men om du finner den så anbefaler jeg den på det sterkeste. Den er behagelig å bruke, selv med mine store hender, og fungerer godt både til surfing, Sims og andre vanlige pc-oppgaver :) 
Har også kjøpt denne til en annen jobb-pc (jeg har flere jobber), og den er jeg også veldig fornøyd med så langt. Har hatt den nå i tre år.

https://www.logitech.com/no-no/shop/p/m750-signature-plus-wireless-mouse.910-007509

Anonymkode: d3b10...f9a

AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg hadde en sånn billig fra logitech i åresvis. 

Anonymkode: cdd17...e89

AnonymBruker
Skrevet

Tror knapt jeg har opplevd å slite ut en eneste en, har gjerne byttet fordi jeg har hatt lyst, eller fordi jeg har kjøpt en ny tastaturkombo. Bruker en rimelig Steelseries nå, antar den er ca. fire år gammel, og ser egentlig ikke noe særlig til slitasje på den.

Anonymkode: d5f4c...b97

Skrevet

Logitech MX Master varer i flere år. Jeg har kontorjobb og bruker musa i 6-7 timer hver dag og opplever sjeldent at de ryker. Som regel er det ny funksjonalitet som gjør at jeg vil oppgradere, ikke at de er defekt eller utslitt. Sist jeg byttet er for to år siden og da fordi jeg gikk over til MX Vertical for bedre ergonomi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...