AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Hei, jeg har ei tispe på fire år. I slutten av mai oppdaget jeg at hun hadde innbilt svangerskap, og at hun fikk separasjonsangst i forbindelse med det. I det jeg oppdaget dette skaffet jeg hundepass når jeg var på jobb for at hun ikke skulle være alene. I det jeg fant ut av at hun hadde innbilt svangerskap fikk jeg nabovarsel fra styret i borettslaget pga mye bjeffing. I følge styret mener naboene mine at dette har pågått i flere år, noe jeg ikke kjenner meg igjen i da jeg har kamera på henne. Det har vært tilfeller med bjeffing, men det har alltid vært kortvarig eller en forklaring bak det. Jeg tar så klart dette varselet på alvor og har tatt kontakt med atferdsterapaut. Jeg forstår at det er sjenerende for naboene mine og hunden min dersom det er så ille som de påstår. Jeg legger ut dette i håp om noen som vil dele likende erfaringer eller gode råd. Jeg orker ikke å høre hvor fæl jeg er som har latt dette pågå over så lang tid da dette er ny informasjon for meg. Dette er en svært tung tid, og jeg er svært bekymret for fremtiden hvis dette vedvarer. Til info: Jeg bor i leilighet, samt bor alene og har en ufleksbibel jobb. Anonymkode: 88154...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå