AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Gravid! Har hatt noen kjemiske, men har vært uten prevensjon i sikkert 15 år i mitt liv. Vi skal begynne IVF-løp nå etter sommeren men etter å ha begynt å blø nå bare dager etter eggløsning så blir jeg sykt oppgitt. Kan selvfølgelig være festeblødning men mer sannsynlig at kroppen bare er rar. Ingenting galt påvist med oss så ekstra frustrerende Anonymkode: 2361c...bd1 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Utrolig kjipt! Du kan ikke ha pcos da? Anonymkode: 009e7...2cf
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Utrolig kjipt! Du kan ikke ha pcos da? Anonymkode: 009e7...2cf Nei 😊 vært hos gynekolog sikkert 20 ganger og tatt hormonprøver osv. Aldri påvist noe annet enn sammenvoksninger i magen pga operasjon. Det kan selvfølgelig gjøre det vanskelig men mange som har det og får barn spontant. Ja dritkjipt! Anonymkode: 2361c...bd1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni Jeg hadde festeblødning en uke etter eggløsning 😊 Anonymkode: 4b6f5...cac 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde festeblødning en uke etter eggløsning 😊 Anonymkode: 4b6f5...cac Hvordan var blødningen din? Anonymkode: 2361c...bd1
Hjertefisk Skrevet 12. juni #6 Skrevet 12. juni Tell me about it! Hvor lenge har du forsøkt? Jeg og samboer nærmer oss snart 2 år med prøving. To innsett fra ivf oppi her også, og 6 kjemiske. Uforklarlig. Alle tester er normale på oss begge to. Ufattelig, ufattelig slitsomt. Hører hele tiden historier om kvinner som liksom blir gravide rett før ivf, etter å ha vært infertile i årevis. Fantaserte om at det skulle bli meg, men neeeeida. 😛
AnonymBruker Skrevet 12. juni #7 Skrevet 12. juni Hjertefisk skrev (31 minutter siden): Tell me about it! Hvor lenge har du forsøkt? Jeg og samboer nærmer oss snart 2 år med prøving. To innsett fra ivf oppi her også, og 6 kjemiske. Uforklarlig. Alle tester er normale på oss begge to. Ufattelig, ufattelig slitsomt. Hører hele tiden historier om kvinner som liksom blir gravide rett før ivf, etter å ha vært infertile i årevis. Fantaserte om at det skulle bli meg, men neeeeida. 😛 Vært sammen 7 år, minu tid med spiral så 5,5 år. Ja hahaha så enig ! Hadde vært så deilig å slippe ivf. Anonymkode: 2361c...bd1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #8 Skrevet 12. juni Hjertefisk skrev (40 minutter siden): Tell me about it! Hvor lenge har du forsøkt? Jeg og samboer nærmer oss snart 2 år med prøving. To innsett fra ivf oppi her også, og 6 kjemiske. Uforklarlig. Alle tester er normale på oss begge to. Ufattelig, ufattelig slitsomt. Hører hele tiden historier om kvinner som liksom blir gravide rett før ivf, etter å ha vært infertile i årevis. Fantaserte om at det skulle bli meg, men neeeeida. 😛 Jeg hadde samme håpet. Ble gravid på første innsett isteden (etter 4 uttak... ) Fikk heller aldri noe forklaring på alle naturlige graviditeten som endte i SA - "uflaks" og "dårlige egg", eller "kanskje du kommer i overgangsalder tidlig" - men ingen årsak. Anonymkode: b0c39...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå