AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni La oss le litt sammen, av hverandre😄 Fortell om din flaueste opplevelse😘 Anonymkode: 27c98...d4a 1
LilleMy_09 Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni (endret) Var på sirkus med ei venninne. Husker jeg tygde tyggegummi og blåste bobler med den helt til jeg plutselig mista den i håret på personen foran meg. Jeg prøvde å pirke den ut, men da snudde vedkommende seg og lurte på hva jeg drev med. Venninna mi og jeg måtte gå ut av teltet tilslutt, for vi fikk latterkrampe når vi tenkte på hva som kom til å skje neste gang vedkommende skulle børste håret Endret 10. juni av LilleMy_09 8 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Kanskje ikke min største flause, men resten er fortrengt. Bodde på et hotell sentralt i Lisboa. Hadde mitt faste frokost/kaffested. En morgen jeg kom ble jeg gjort oppmerksom på at en flik av kjolen min hang fast i trusa mi bak. Takket veldig pent, ordnet truse/kjole og tenkte at her har jeg gått mange hundre meter i sentrum av storbyen og ingen hadde sagt noe før da. Siden jeg er lite selvhøytidelig så fikk jeg meg en god latter. Anonymkode: 6686c...6f0 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Hotellrom med badekar i Spania. Jeg pleier å kose meg lenge i badekar på ferier. Varierer da mellom først veldig varmt, så lit kjøligere, varmere igjen - det hender at det skvulper litt over... men slik tar jo sluken seg av - i land hvor sluk på bad er vanlig... . .. jeg lot det renne litt vel mye over. Så så jeg plustelig at vannet hadde rent ut av badeværelset og inn på rommet... Å,, shit - det var jo fliser også på rommet, så var ingen stor kratastsrofe. Men så banket de heftig på døra - vannet hadde rent ut i gangen også - der de var tepper... Jeg var jo ikke særlig påkledd til å åpne for den heftige bankingen heller... ...men det ordna seg med at det kom inn en dame med kost og tørka opp. Men det var flaut å se håndklær ligge utenfor rommet mitt for å forsøke å redde teppet i gangen... Ellers hørte jeg ikke noe mer om episoden. Anonymkode: 61739...84f 7 1
pluton Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni Når jeg var i 20-årene hadde jeg et skikkelig Marilyn Monroe-øyeblikk - av den pinlige sorten.. Jeg var midt i byen en sommerdag, ikledd topp og et vidt knelangt skjørt. Det var masse folk rundt. Været var fint, men det var litt vind. Plutselig kommer et kraftig vindkast og blåser skjørtet mitt rett opp, slik at hele trusa syntes.. Det var mange som fikk med det med seg og smilte og lo. Selv var jeg så flau at jeg sprang avgårde derfra, men etterhvert ble det en morsom historie utav det da. 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #7 Skrevet 11. juni Jeg bestilte kroppsskrubb i Tyrkia. Stilte opp i undertøy. Tenkte ikke noe særlig mer over det. Helt til jeg skjønte at han skulle skrubbe hele meg, og undertøyet ble gjennomsiktig 🫣 Hadde jeg bare hatt bikini istedet 🤦 Anonymkode: d5bea...1d9 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #8 Skrevet 11. juni Denne tror jegat jeg "vinner" med god margin! Jeg overnattet hos en fyr, og om morgenen gikk jeg i søvne for å finne toalettet. Jeg klarte å komme meg ut i oppgangen, og døra inn til leiligheten hadde smekklås. Jeg våknet idet døra smekket igjen. Da sto Gunvor Hals og Hallvard Bakke og kikket på meg i døra midt imot, og jeg stod naken og tisset på gulvet. Anonymkode: b1625...952 10 1 16
AnonymBruker Skrevet 11. juni #9 Skrevet 11. juni Da jeg var i Spania første gangen,gikk jeg inn på et bakeri og skulle bestille en bolle. Jeg hadde øvd på å si "una concha, por favor" som er et søtt bakverk i enkelte deler av Spania, Damen bak disken begynte plutselig å le og jeg skjønte ingenting.Først senere fikk jeg vite at "concha" er slang for noe veldig privat i mange spansktalende land. Jeg hadde altså høflig bedt om et kvinnelig kjønnsorgan med et smil....Jeg gikk aldri tilbake dit og skal ALDRI tilbake dit... Anonymkode: 0b34d...c24 12 4
Nysgjerrig95 Skrevet 11. juni #10 Skrevet 11. juni (endret) Var da jeg var sånn 12 år, dette var uutholdelig flaut på den tiden. Var i barnebursdag på en strand og jeg og noen klassekamerater tok en gummibåt ut på vannet. Jeg og bestekompisen min satte oss på kanten av gummibåten (var en relativt robust og stor gummibåt) og telte til tre. På tre skjøv vi oss av kanten og ut i vannet. Men jeg traff aldri vannet. Til min store forferdelse hadde bikini trusa mi hengt seg fast i et hengsel av noe slag på siden av båten, og jeg hang fra den og dingla med rumpa rett i værs, mens bikinitrusa var strekt som et telt bak meg. Alle klassekameratene mine sto på land og fikk med seg alt. Trengte hjelp til å hektes løs, hhahaha. Endret 11. juni av Nysgjerrig95 17 1 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni #11 Skrevet 11. juni Dette var på midten/slutten av 90tallet tror jeg. Var en av de første som hadde fått skikkelig høye platåsko på bygda. Ble beundret nesten uansett hvor jeg gikk også følte meg så vanvittig kul! Gikk på videregående og skulle gå ned en trapp ute til et annet bygg og det sto mange folk nedenfor trappen og alle så på meg pga skoa. Følte meg nesten som en dronning der jeg kom gående og jeg nøt virkelig all oppmerksomheten! Og plutselig tråkka jeg over og snublet ned hele trappa! Full latterkrampe fra nesten hele skolen! Følte meg ikke like kul da jeg stablet meg på beina igjen med hull på knærne og blødende sår fra både knær og hender og panne! Kan heldigvis le av det den dag i dag! 😂 Anonymkode: 25f4a...fc8 6 3 3
Blue Balloon Skrevet 11. juni #12 Skrevet 11. juni (endret) Skulle ta fly fra min lokale flyplass. Hadde med meg flere dildoer av forskjellig størrelser i bagen jeg skulle sjekke inn. Var litt seint ute, fikk ikke sjekke inn. Fikk beskjed fra ei dame som jobba der at jeg måtte ta den med som håndbagasje. Jeg var ung og litt uerfaren på dette. Ble geleida til sikkerhetskontrollen, og fikk beskjed om å sende den igjenom scanne-maskina. De som jobba i sikkerhetskontrollen ble litt rare. Er sikker på at de så på skjermene sine hva som var inni. Ble så flau at jeg ville synke i jorda. Spesielt siden jeg er mann. Ca 15-20 år seinere ble jeg kjent med en som tidligere har jobba i sikkerhetskontrollen på denne flyplassen. En gang han prata om jobben, så nevnte han at folk har med mye rart, dildoer osv. Er fortsatt usikker på om han var der den dagen, men at vi ikke husker trynet på hverandre fra den gang. Endret 11. juni av Blue Balloon 7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #13 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kanskje ikke min største flause, men resten er fortrengt. Bodde på et hotell sentralt i Lisboa. Hadde mitt faste frokost/kaffested. En morgen jeg kom ble jeg gjort oppmerksom på at en flik av kjolen min hang fast i trusa mi bak. Takket veldig pent, ordnet truse/kjole og tenkte at her har jeg gått mange hundre meter i sentrum av storbyen og ingen hadde sagt noe før da. Siden jeg er lite selvhøytidelig så fikk jeg meg en god latter. Anonymkode: 6686c...6f0 Hva faen? Nei, man skal ikke la det renne over også tar sluket det. Du har nok ødelagt mange bad. Anonymkode: 60911...dd3 23 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni #14 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva faen? Nei, man skal ikke la det renne over også tar sluket det. Du har nok ødelagt mange bad. Anonymkode: 60911...dd3 Siterte feil bruker. Anonymkode: 60911...dd3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #15 Skrevet 11. juni Dette var vel på videregående? Tipper 2 året, jeg var ganske populær og hadde den tiden den kule stilen trodde jeg, gikk med veske, høye hæler og sminka som en dott. Var dritt glatt ute, jeg skulle da vise meg frem og gå til nærmeste butikken i pausen, plutselig tryner jeg foran alle mens jeg skal krysse veien, merker alle ler, og jeg bare ligger der fordi jeg ikke turte å reise meg opp 😅 Anonymkode: 23ff9...3ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #16 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Denne tror jegat jeg "vinner" med god margin! Jeg overnattet hos en fyr, og om morgenen gikk jeg i søvne for å finne toalettet. Jeg klarte å komme meg ut i oppgangen, og døra inn til leiligheten hadde smekklås. Jeg våknet idet døra smekket igjen. Da sto Gunvor Hals og Hallvard Bakke og kikket på meg i døra midt imot, og jeg stod naken og tisset på gulvet. Anonymkode: b1625...952 Hvis dette er sant så leder du…😅Jeg hadde store forventninger om større flauser enn de som har flashet rompa eller tryna foran andre. Jeg skulle servere bløtkake i konfirmasjon en gang, men snublet og deiset den i en stakkars gammel fyr. Og en gang fikk jeg latterkrampe i kirka under en begravelse, da noen slapp en smyger som ble et smell mot kirkebenken. Jeg var knallrød og presten så på meg med hatefullt blikk; lite tilgivelse der. Anonymkode: 55b99...050 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #17 Skrevet 12. juni Grøsser fortsatt litt over denne episoden. Men må også le av den unge versjonen av meg. Var 16 år og invitert med på fest for å møte vennene til kjæresten. Jeg turte ikke drikke alkohol, men ville tøffe meg. Så jeg hadde blanda saft i ei vinflaske. Ble flaut når ei jente på festen spurte om å smake på vinen og sa høyt at det smakte saft. Flaska ble sendt rundt og flere sa seg enig. Jeg holdt fast på at det var vin🤭 I løpet av kvelden ble jeg skikkelig dårlig i magen og måtte bæsje. I den alderen var det "krise" å gjøre det andre steder enn hjemme. Tenkte at jeg skulle holde meg til neste buss gikk, men så ble det helt akutt. For å unngå å lage lyd, fylte jeg toalettet med dopapir (første feil). Gjorde det jeg måtte og trakk ned. Men doen ville ikke trekke ned 😱 Fikk panikk og prøvde trekke ned flere ganger (andre feil), men doen fylte seg selvfølgelig bare mer og mer opp med vann, papir og bæsj. Samtidig begynte folk å ta i dørhåndtaket, det var blitt kø utenfor og jeg overhørte noen klage over at det stinka. Jeg sto som frosset på badet og ønsket meg et hull å synke ned i. Det var et lite vindu på badet og jeg åpnet det fordi jeg vurderte å klatre ut. Klarte da å rive ned en blomsterpotte som sto der, slik at den falt ut av vinduet. Fant ut at det var altfor langt ned til bakken for å klatre ut. Til sist lukket jeg dolokket og bestemte meg for at jeg bare måtte gå ut av badet og spille skuespill. Sa til de som sto i kø utenfor at de absolutt ikke burde gå inn, fordi noen hadde bæsja ned hele badet og at det var skikkelig ekkelt 😂 Han som bodde der og kjæresten min gikk inn på badet for å se. De spurte flere ganger om det var meg, og selv om jeg visste at de visste, fortsatte jeg bare å nekte. Ga ikke det beste inntrykket til kjærestens venner for å si det sånn😅 Anonymkode: 131d9...b44 12 4 9
AnonymBruker Skrevet 12. juni #18 Skrevet 12. juni Blue Balloon skrev (15 timer siden): Skulle ta fly fra min lokale flyplass. Hadde med meg flere dildoer av forskjellig størrelser i bagen jeg skulle sjekke inn. Var litt seint ute, fikk ikke sjekke inn. Fikk beskjed fra ei dame som jobba der at jeg måtte ta den med som håndbagasje. Jeg var ung og litt uerfaren på dette. Ble geleida til sikkerhetskontrollen, og fikk beskjed om å sende den igjenom scanne-maskina. De som jobba i sikkerhetskontrollen ble litt rare. Er sikker på at de så på skjermene sine hva som var inni. Ble så flau at jeg ville synke i jorda. Spesielt siden jeg er mann. Ca 15-20 år seinere ble jeg kjent med en som tidligere har jobba i sikkerhetskontrollen på denne flyplassen. En gang han prata om jobben, så nevnte han at folk har med mye rart, dildoer osv. Er fortsatt usikker på om han var der den dagen, men at vi ikke husker trynet på hverandre fra den gang. Jeg kan forsikre deg 100% at vi i sikkerhetskontrollen ser eksakt hva dere har med i håndbagasjen. Til info kan jeg fortelle at vi også ser hva dere har med i innsjekket bagasje også. Jeg har flere ganger vært på gate og gjennomgått innsjekket bagasje sammen med passasjer. Vi humrer og gliser (vi ansatte) etterpå, men allikevel skal du vite at det er helt normalt å ha med sexleketøy. Anonymkode: b8601...32a 2 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni #19 Skrevet 12. juni Setter meg aldri ned på offentlige toaletter når jeg skal tisse, men står i 90 grader over hvis dere skjønner. En gang på VGS gjorde jeg nettopp dette. Oppdaget mens jeg holdt på at dolokket var nede/stengt og tisset mitt rant derfor ut over hele gulvet og mellom båsene. Dritflaut! Jeg løp ut straks jeg var ferdig. Etter en liten stund oppdaget jeg at jeg hadde glemt et papir med fullt navn på i vinduskarmen på toalettet…. Lusket meg inn igjen. Traff heldigvis ingen. Dette er snart 30 år siden, men husker det fortsatt. Anonymkode: 2ec7a...bef 9 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #20 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Setter meg aldri ned på offentlige toaletter når jeg skal tisse, men står i 90 grader over hvis dere skjønner. En gang på VGS gjorde jeg nettopp dette. Oppdaget mens jeg holdt på at dolokket var nede/stengt og tisset mitt rant derfor ut over hele gulvet og mellom båsene. Dritflaut! Jeg løp ut straks jeg var ferdig. Etter en liten stund oppdaget jeg at jeg hadde glemt et papir med fullt navn på i vinduskarmen på toalettet…. Lusket meg inn igjen. Traff heldigvis ingen. Dette er snart 30 år siden, men husker det fortsatt. Anonymkode: 2ec7a...bef Dette minner meg om en flause jeg selv hadde da jeg var barn. Var på do i Dyreparken, men syntes det var ekkelt å sitte rett på doen. Rakk ikke å legge på papir på dosetet, så bare bøyde meg så godt jeg kunne over toalettskåla. Ikke én eneste dråpe traff nedi; i stedet sto strålen rett ut på gulvet. Jeg prøvde helt desperat å stoppe tissingen, men det var klin umulig. Etter et langt og pinligt ikke-møte med doskåla måtte jeg tråkke i eget tiss for å komme ut av båsen. Og da jeg kom utenfor den så jeg tisset mitt som rant utover mot vaskene. Skammet meg helt sykt mye da blikket mitt traff en voksen dame, og løp derfra uten å vaske hendene (dét syntes jeg også var flaut, altså å ikke vaske hendene etter dobesøk). Denne lille hendelsen var langt flauere enn den gangen jeg tisset på meg i ei sklie og det gikk et langt renn av tiss nedover sklia. Sier vel litt om hvor flaut det der i Dyreparken var. Anonymkode: c7c77...a77 8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå