Ingv38 Skrevet 11. juni #21 Skrevet 11. juni Jeg var ved noen anledninger i ungdomstiden med noen som var veldig mye eldre enn meg, tror kanskje det lå en slags spenning i det den gangen men slik i etterkant var det vel strengt tatt ikke noe veldig fantastisk ved det😳😂
AnonymBruker Skrevet 11. juni #22 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): En gammel vallak… Anonymkode: 5996a...bef Stakkars deg.... Anonymkode: 8a44b...361
AnonymBruker Skrevet 11. juni #23 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Og, ja jeg er mye eldre enn den ene jeg knuller, og bare litt eldre enn den andre. Begge maser om mer fordi jeg kan ikke bli gravid, og jeg kan det jeg gjør Anonymkode: ecb7c...cad Det er fordi du er lett å få sex med kontra attraktive jenter på deres egen alder som de ikke kan få. Det handler om tilgang, ikke at du er bedre! Anonymkode: 59b52...c50 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #24 Skrevet 11. juni Aldri noen eldre. Den yngste var 11 år yngre. Hun giftet jeg meg med. Anonymkode: f63d3...d74
AnonymBruker Skrevet 11. juni #25 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aldri noen eldre. Den yngste var 11 år yngre. Hun giftet jeg meg med. Anonymkode: f63d3...d74 aldri hatt lyst på en milf? Anonymkode: ffedc...e50
AnonymBruker Skrevet 11. juni #26 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): aldri hatt lyst på en milf? Anonymkode: ffedc...e50 Nei. Anonymkode: f63d3...d74
Bimbo Skrevet 11. juni #27 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er fordi du er lett å få sex med kontra attraktive jenter på deres egen alder som de ikke kan få. Det handler om tilgang, ikke at du er bedre! Anonymkode: 59b52...c50 Jada jada. Menn faller aldri for kvinner som hele individer, det er alltid en nøye kalkulert avveiing av ytre og overfladiske verdier og hva man får tak i. Forelskelse, kjemi og x-faktor er det ingen menn som opplever. Vi har forstått det nå, dere kan endelig slutte å fortelle oss at vi aldri vil bli gode nok for noen 😊 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #28 Skrevet 11. juni Bimbo skrev (1 minutt siden): Jada jada. Menn faller aldri for kvinner som hele individer, det er alltid en nøye kalkulert avveiing av ytre og overfladiske verdier og hva man får tak i. Forelskelse, kjemi og x-faktor er det ingen menn som opplever. Vi har forstått det nå, dere kan endelig slutte å fortelle oss at vi aldri vil bli gode nok for noen 😊 Joda, mange flotte kvinner, både eldre og yngre. De eldre står ikke tilbake for de yngre, tvert i mot☺️ Anonymkode: 59a37...4f7 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #30 Skrevet 11. juni Hadde en sommerflørt med en som var 23 år eldre for mange år siden. Er nå sammen med en som er 18 år yngre. Anonymkode: 5e969...053
AnonymBruker Skrevet 11. juni #31 Skrevet 11. juni Ja kjæresten min er 17 år yngre enn meg og vi har det helt fantastisk. Kvinne 45☺️ Anonymkode: 4e0a7...cd5 1 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #32 Skrevet 11. juni Sannhetsøkende skrev (15 timer siden): Blir stort sett sjekket opp av yngre menn. 16, 9,10 år yngre. Eldste jeg har hatt sex med var 8 år eldre enn meg. Samme her bare ene eksen min er 3 år eldre enn meg. I ungdommen var det 1-2 år eldre og senere 4 år yngre. I senere tid 9 år yngre og nå kjæresten min som er 17 år yngre. Jeg tenker man er voksen når man nermer seg 30 og jeg hører jeg ser ut som jeg er maks 30 men for min del handler det om kjemien/personligheten. Jeg har aldri før hatt det så bra med en mann som jeg har nå. Som de sier, elsk hvem faen du vil🥰 Anonymkode: 4e0a7...cd5 2
PrivatiserAlt Skrevet 11. juni #33 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har du ligget med noen som er enten 15 år eldre eller yngre? Er du mann eller kvinne? Jeg har det. Er mann, skjedde for noen år siden. Hun eldste var rundt 50, hun yngste (noen år senere) var litt over 20. Kjekt med ulike erfaringer. Anonymkode: ffedc...e50 Jeg har. Mann. To ganger. Første gangen skammet jeg meg over det. Andre gangen var det nesten basis for seriøst forhold, men valgte nei. Spennende fantasi. Det er litt uvanlig at mannen er yngst og liker eldre, men ikke så uvanlig som du tror, det er mange fantasier knyttet til det. Jeg er lett underdanig, og synes at alder gir en ekstra myndighet, så hvis kvinnen har et dominerende gen og er eldre, kraftig, og har samme tenningsmønster, så virker dette synergistisk. Jeg får ikke til det samme med 20- og 30- åringer. 1
PrivatiserAlt Skrevet 11. juni #34 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er fordi du er lett å få sex med kontra attraktive jenter på deres egen alder som de ikke kan få. Det handler om tilgang, ikke at du er bedre! Anonymkode: 59b52...c50 Jeg leser inn et behov her om å spre kynisme, fordi du opplever at datingmarkedet er kynisk, og et behov for å jekke ned kvinner, som de fleste av oss menn opplever som prinsesser og mer verdt, når vi er yngre. Men utsagnet ditt er ikke nødvendigvis sant i alle tilfeller. 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #35 Skrevet 12. juni Har gått 16 opp og 16 ned, er selv K40 Anonymkode: 384a9...b8d 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #36 Skrevet 12. juni Folk er modige. Hadde aldri turt å stå i det. My bad Anonymkode: 89c86...d07
Sannhetsøkende Skrevet 12. juni #37 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 19.20): Samme her bare ene eksen min er 3 år eldre enn meg. I ungdommen var det 1-2 år eldre og senere 4 år yngre. I senere tid 9 år yngre og nå kjæresten min som er 17 år yngre. Jeg tenker man er voksen når man nermer seg 30 og jeg hører jeg ser ut som jeg er maks 30 men for min del handler det om kjemien/personligheten. Jeg har aldri før hatt det så bra med en mann som jeg har nå. Som de sier, elsk hvem faen du vil🥰 Anonymkode: 4e0a7...cd5 Flere kvinner holder seg bedre, så det er ikke rart i det hele tatt😊 Kjæresten min er 10 å yngre enn meg. Og han har aldri hatt problemer med å få seg dame. Vi bare rota litt i begynnelsen. Hadde ingen planer om å bli seriøse, men at ble det bare sterkere følelser mellom oss. Han er over 30 år. Han er faktisk redd jeg skal finne meg en annen. Og alle vennene og familien hans syns vi skal satse på hverandre. Jeg også ser litt yngre ut, men jeg ser litt eldre ut enn han. Men har planer om å ta vare på meg selv. Jeg syns det er en måte å pleie forholdet på det også. Masse lykke til med dere to❤️😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #38 Skrevet 12. juni Samboeren min er 29 år yngre enn meg. Vi har det veldig bra sammen. Anonymkode: 8590d...472 1 1
feliek54 Skrevet 2. juli #39 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 22.18): Har du ligget med noen som er enten 15 år eldre eller yngre? Er du mann eller kvinne? Jeg har det. Er mann, skjedde for noen år siden. Hun eldste var rundt 50, hun yngste (noen år senere) var litt over 20. Kjekt med ulike erfaringer. Anonymkode: ffedc...e50 Jeg har ligget med jenter mer en 15 år yngre og faktisk 20 også men hun var lovlig og det var hun som ville
AnonymBruker Skrevet 2. juli #40 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 10.08): Det er fordi du er lett å få sex med kontra attraktive jenter på deres egen alder som de ikke kan få. Det handler om tilgang, ikke at du er bedre! Anonymkode: 59b52...c50 Hvorfor er det om å gjøre å få andre til å føle seg dårlig? Føler du deg bedre da? Anonymkode: 20854...666 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå