AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Har du ligget med noen som er enten 15 år eldre eller yngre? Er du mann eller kvinne? Jeg har det. Er mann, skjedde for noen år siden. Hun eldste var rundt 50, hun yngste (noen år senere) var litt over 20. Kjekt med ulike erfaringer. Anonymkode: ffedc...e50 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Jeg er sammen med en mann med 28 års forskjell (jeg er k 41). Vært sammen i 19 år nå så ja det har jeg. Det er han jeg elsker så har ikke "jaktet" på noe aldersforskjell men heller ikke tatt avstand når det oppsto følelser mellom oss. Anonymkode: bdd8c...796 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er sammen med en mann med 28 års forskjell (jeg er k 41). Vært sammen i 19 år nå så ja det har jeg. Det er han jeg elsker så har ikke "jaktet" på noe aldersforskjell men heller ikke tatt avstand når det oppsto følelser mellom oss. Anonymkode: bdd8c...796 aha. da har du ikke ligget med noen veldig yngre enn deg, antar jeg? Anonymkode: ffedc...e50
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Lå med ei 12 år eldre kvinne nå i vår. Nå snakker jeg med en som er 23 år eldre, så forhåpentligvis blir det noe mus her også. Begge disse damene var fra Tinder. M26 Anonymkode: 30436...878
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni Hatt sex med mann rundt 20 år eldre enn meg da jeg var i midten av 20 årene (ga ikke mersmak, følte meg som en ting, et trofé) og kvinne 15 år yngre enn meg da jeg var 45 (ga heller ikke mersmak, følte meg gammel). Anonymkode: ba34d...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): aha. da har du ikke ligget med noen veldig yngre enn deg, antar jeg? Anonymkode: ffedc...e50 Nei, det har aldri fristet særlig heller skal jeg være ærlig. Jeg blåser 190 i alder både opp og ned så lenge en er voksen, men har bare aldri vært lysten på noen yngre. Anonymkode: bdd8c...796
Langline Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni Har en ff som er betydelig yngre enn meg🙈 Deilig, men skjemmes litt. Neida. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni Langline skrev (2 minutter siden): Har en ff som er betydelig yngre enn meg🙈 Deilig, men skjemmes litt. Neida. Joda, du skjemmes. La en jevnaldrende jente få overta, du er ikke hans generasjon, du kan ikke bære frem hans barn. Anonymkode: 77441...b45
Langline Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Joda, du skjemmes. La en jevnaldrende jente få overta, du er ikke hans generasjon, du kan ikke bære frem hans barn. Anonymkode: 77441...b45 Ha ha, har sagt det til han, men han kommer stadig tilbake og vil ha mer💁🏼♀️ #snikskryt
AnonymBruker Skrevet 10. juni #10 Skrevet 10. juni 14 år ned, relasjon som allerede har vart et par år nå. Da jeg var 20 hadde jeg en langvarig relasjon 13 år oppover. Er kvinne, 40. Anonymkode: c4069...96e 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #11 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Joda, du skjemmes. La en jevnaldrende jente få overta, du er ikke hans generasjon, du kan ikke bære frem hans barn. Anonymkode: 77441...b45 Å kjære vene! Menn har altså sex for å bli far.....(!) Da er det litt rart at de fortsetter etter at de har fått det antallet de ville ha da. Anonymkode: ecb7c...cad 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni #12 Skrevet 10. juni Og, ja jeg er mye eldre enn den ene jeg knuller, og bare litt eldre enn den andre. Begge maser om mer fordi jeg kan ikke bli gravid, og jeg kan det jeg gjør Anonymkode: ecb7c...cad 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #13 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Joda, du skjemmes. La en jevnaldrende jente få overta, du er ikke hans generasjon, du kan ikke bære frem hans barn. Anonymkode: 77441...b45 Hvis han er med en eldre kvinne, så er det mest sannsynlig fordi han ikke klarer å få noen på egen alder. Anonymkode: 10098...071
bullehurk Skrevet 10. juni #14 Skrevet 10. juni Langline skrev (1 time siden): Har en ff som er betydelig yngre enn meg🙈 Deilig, men skjemmes litt. Neida. Samme her 😜 16 år yngre nå for tiden, men har hatt 20+ år yngre tidligere. Yngre menn er livets krydder 😏 2 1
Bamseklemmer Skrevet 11. juni #15 Skrevet 11. juni Langline skrev (3 timer siden): Ha ha, har sagt det til han, men han kommer stadig tilbake og vil ha mer💁🏼♀️ #snikskryt bullehurk skrev (1 time siden): Samme her 😜 16 år yngre nå for tiden, men har hatt 20+ år yngre tidligere. Yngre menn er livets krydder 😏 Det er vel derfor dere er så vill, vakker og våt?🤭 😘 Deres metabolske alderen (kroppens alder) er sikker også 16 eller 20 år yngre, enn deres virkelige alder👏 Dette kan måles på ei Tanita vekt.. Selv tror jeg mere på at tenningen i fetishen "aldersforskjell", gir 10x bedre sex enn med gjevngamle.. Altså at sexdriven er magnetisk og ustoppelig + spenning og gøy. I tillegg til det vakre Milf utrykket deres, gjør at unge menn kryper på tannkjøttet for å treffe dere😅 Jeg vet.. jeg har også vært en ung hingst🙈 1 1
Langline Skrevet 11. juni #16 Skrevet 11. juni (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis han er med en eldre kvinne, så er det mest sannsynlig fordi han ikke klarer å få noen på egen alder. Anonymkode: 10098...071 Jeg kan godt være enig med deg, slik at vi tar feil sammen. Hvis det kjennes bedre ut for deg😊 Endret 11. juni av Langline 2 1
Sannhetsøkende Skrevet 11. juni #17 Skrevet 11. juni (endret) Blir stort sett sjekket opp av yngre menn. 16, 9,10 år yngre. Eldste jeg har hatt sex med var 8 år eldre enn meg. Endret 11. juni av Sannhetsøkende
Bamseklemmer Skrevet 11. juni #18 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis han er med en eldre kvinne, så er det mest sannsynlig fordi han ikke klarer å få noen på egen alder. Anonymkode: 10098...071 Du er elendig på sannsylighets beregning?🤭 Du vet sikkert ikke at aldersforskjell, er en fetish som gir økt nytelse? Da er det mest sannsynlig, han velger kun eldre dame fremfor egen alder.. Jeg låser svaret mitt😆 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #19 Skrevet 11. juni Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Det er vel derfor dere er så vill, vakker og våt?🤭 😘 Deres metabolske alderen (kroppens alder) er sikker også 16 eller 20 år yngre, enn deres virkelige alder👏 Dette kan måles på ei Tanita vekt.. Selv tror jeg mere på at tenningen i fetishen "aldersforskjell", gir 10x bedre sex enn med gjevngamle.. Altså at sexdriven er magnetisk og ustoppelig + spenning og gøy. I tillegg til det vakre Milf utrykket deres, gjør at unge menn kryper på tannkjøttet for å treffe dere😅 Jeg vet.. jeg har også vært en ung hingst🙈 Er fremdeles en sexy hingst du @Bamseklemmer 😉🤤 Anonymkode: 8a44b...361 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #20 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er fremdeles en sexy hingst du @Bamseklemmer 😉🤤 Anonymkode: 8a44b...361 En gammel vallak… Anonymkode: 5996a...bef 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå