Fjaselina Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Ja, kva syns du? Eg er mest begeistra for lys, gjennomsiktig rosa. Men er det kjedelig? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Ikke kjedelig, men pent og delikat. Selv går jeg for drama med knallrødt (for tiden Bubbles Only). Fingerneglene er ofte i duse farger, men på tåneglene faller jeg alltid tilbake til rødt. Anonymkode: 294a7...077 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Jeg elsker mørk burgunder eller mørk lilla på tærne. På hendene er det kun gjennomsiktlig lys farge og ikke lange nnegler. Jeg tar den helt ut på tærne. Anonymkode: c2643...fe4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Rosa, fra glitrende rosa til dypere og knæsjere. Synes rødt ofte kan se litt 'blodig' ut og det blir for meg feil på tærne. Anonymkode: 4b357...544 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni Synes naturlige, velstelte negler er penest 😊 Anonymkode: 09bc9...734 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni Jeg syntes det har mye å si hvordan hudfargen er. Anonymkode: d948e...580 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni Jeg går alltid tilbake til OPI sin Cajun Shrimp Anonymkode: 6a410...2aa 1 1
Rosa Dartle Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Rosa, fra glitrende rosa til dypere og knæsjere. Synes rødt ofte kan se litt 'blodig' ut og det blir for meg feil på tærne. Anonymkode: 4b357...544 Enig, jeg synes ulike rosatoner ser finest ut. Bruker faktisk mer nøytrale farger på hendene enn på føttene. Klare rosafarger i ulike nyanser synes jeg er finest 😊
AnonymBruker Skrevet 10. juni #10 Skrevet 10. juni Alltid finest med litt neglelakk på. Selv er jeg veldig glad i rosa og fersken farger men liker også å variere. Skal jeg noe spesielt og jeg skal gå med sandaler liker jeg at fargen går igjen i antrekket. Anonymkode: b89e0...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #13 Skrevet 11. juni En gang i blant har jeg gammelrosa, men som regel går jeg for en klassisk, dyp rødfarge - har mye innslag av rødt i sommerklærne mine, så da er det penest. Anonymkode: 7763c...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #14 Skrevet 11. juni Velstelte uten noe lakk synes jeg er klart penest. Anonymkode: 39f96...d38
AnonymBruker Skrevet 11. juni #15 Skrevet 11. juni Lyse. Er så stygt når det vokser ut. Mørke farger misfarger neglene også. Anonymkode: d8acf...922
AnonymBruker Skrevet 12. juni #16 Skrevet 12. juni Elsker mørke grønntoner og blåtoner, favoritten er "Bring me the teal" fra Holo Taco. Jeg er veldig blek og kler ikke rødt/rosa/korall og andre typiske farger. Anonymkode: be403...bd3
AnonymBruker Skrevet 12. juni #17 Skrevet 12. juni Jeg blir litt skjenert av sterke farger, men jeg liker å ha litt sprekere farger på tærne om sommeren. Lys rosa er jo alltid pent da. Men litt gøy med farger også 😄 Har turkis i dag. Men det er ikke sandal vær i dag. Anonymkode: d8140...7c3
AnonymBruker Skrevet 14. juni #19 Skrevet 14. juni Jeg varier mellom korall og mørkerøde. Akkurat nå er det Essie Shearling Darling. Anonymkode: 14059...0ca 1
Adrenalina1 Skrevet 14. juni #20 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 9.23): Lyse. Er så stygt når det vokser ut. Mørke farger misfarger neglene også. Anonymkode: d8acf...922 Ikke hvis man har underlakk på først. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå