Gå til innhold

Noen som vet hva det er?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!

Har vært fast kunde hos strawberrynet, og har ofte kjøpt produkter av merke SK2.

I dag tidligere tok jeg meg en tur innom og fikk med meg noe som het "SK2 WHITENING SOURCE ". Vet noen av dere hva det er? Leste litt om at den hjelper mot pigmentflekker, men føler at jeg ikke ble så særlig klokere av info fra internet :tristbla: Er det noen som har prøvd den? Eller idet hele tatt vet hvordan den virker?

Takker så mye på forhånd! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Blekekrem, særlig mot fregner og pigmentflekker. Mest pop i Asia. Ikke prøvd.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Åh.....så det er på en måte aniktskrem mot pigmentflekker og fregner? Noe for meg!:danse: Men den har vel ikke noe bivirkninger? Eks huden blir tørr....kviser...o.l? Fordi jeg leste på nettet at den har lignende virkning som laser :overrasket:

Håper du vet ( eller noen andre ) litt om dette :)

:klem: Tusen takk.......

Gjest gjeste
Skrevet

oi...glemt å spørre. Den vil vel ikke få huden til å ble "hvit"?? Jeg har nemlig ikke lyst til å bli "hvit" (i Asia er solbrun stygg, mens kritthvit hud er vakker. ). :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

Slike kremer er vel ikke ment å skulle brukes i hele fjeset med mindre du vil se ut som Michael Jackson?

I såfall ser jeg for meg at huden blekes ujevnt. Pigmentflekker og lignende blir blekere, men det samme blir huden uten pigmentflekker og slik at du dermed ender opp med skjolder?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
:overrasket: Er det sant! Oi....da bør jeg tenke med twice før jeg bestiller den. Men hvis jeg tar sjansen å prøve den.....og ender som Michael Jackson :hakeslepp: , jeg blir da vel bedre etterhvert? Jeg mener, kan vel ikke bli permanent? :klø:
Gjest Jalileh
Skrevet

Det brukes ofte av Asiatere som noen over her skrev.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Tusen takk for linken, Elfrida. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...