Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

eget håndkle til håret der altså, hvilket anbefaler du og hvorfor? 

Anonymkode: 4cee8...9a3

Skrevet (endret)

Jeg bruker i microfiber, og har både fra Normal og enda bedre ett fra H&M. Hatt gode fra EBay før. Liker at det går raskere å tørke når jeg bruker det, og holder håret borte uten noe ekstra (er knapp for å holde den delen en tvinner på plass bak). 

Jeg har hørt en gammel T-skjorte også er bra.

Endret av Daisy-love
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte et knallrosa i mikrofiber fra Normal. Veldig fornøyd med det. Håret tørker fort. Men kjøpte også noen 2-pk der som tørket ganske dårlig.

Anonymkode: 5362b...724

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd mange, og de aller beste jeg har er fra normal. De er ikke frotte, men har sånn "vaffelmønster". De tørker håret aller best, og lager ikke frizz! Har sett de i knall rosa, grå og hvit. Så tipper det er samme rosa som AB over meg har. 

Anonymkode: 9b96b...a5a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker helt fint microfiber håndkle. Av den typen dyre reisehånkler. De grovere microfiber håndklene er ikke bra for håret mitt. De er ikke skånsomme nok og trekker for mye fukt ut av håret.

Ville ikke anbefalt den typen som selges på normal/h&m selv om de er effektive. 

Før jeg brukte slike i microfiber brukte jeg noen helt glatte og fine i tykt bomullstoff. Det funket helt fint men de ble så våte.

Anonymkode: 718af...f4c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En slik uttale er helt meningsløs uten en begrunnelse.

Anonymkode: 62b9f...48a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

aa

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En slik uttale er helt meningsløs uten en begrunnelse.

Anonymkode: 62b9f...48a

Viss du leser innlegget mitt igjen, er begrunnelsen de to setningene før uttalelsen. Kan sitere mitt eget innlegg her igjen så kan du lese det på nytt.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg bruker helt fint microfiber håndkle. Av den typen dyre reisehånkler. De grovere microfiber håndklene er ikke bra for håret mitt. De er ikke skånsomme nok og trekker for mye fukt ut av håret.

Før jeg brukte slike i microfiber brukte jeg noen helt glatte og fine i tykt bomullstoff. Det funket helt fint men de ble så våte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et i frotté fra Normal og dette jeg har kjøpt på apoteket.

Veldig greit å ha håret i et slikt og slippe at det drypper + at man får håret vekk fra ansiktet.

Anonymkode: 1c25a...169

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har et i frotté fra Normal og dette jeg har kjøpt på apoteket.

Veldig greit å ha håret i et slikt og slippe at det drypper + at man får håret vekk fra ansiktet.

Anonymkode: 1c25a...169

synd vitus bare bruker post nord / helt hjem, har dårlig erfaring med det her jeg bor.. men takk for link!! 

Anonymkode: 4cee8...9a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du et spesifikt å anbefale? ☺️

Anonymkode: a3bb1...917

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har du et spesifikt å anbefale? ☺️

Jeg kjøpte flere av denne typen i freshere farger på ferie i utlandet. Veldig fornøyd i forhold til pris men er nokk ikke vært det med toll og gebyrer lagt på total prisen. Disse jeg bruker mest nå siste året.

https://www.decathlon.co.uk/p/swimming-microfibre-towel-size-m-60-x-80-cm-dark-grey/_/R-p-158324?mc=8926371&c=black_cobalt blue

Har også 2 håndkler fra dette merket. Brukte de fast til håret i noen år før jeg kjøpte de nye i linken over. Husker ikke hvilken nettbutikk jeg bestilte fra men googlet merket🙂 Disse er større funker veldig bra, bruker de også på reise som kroppshåndkle eller strand håndkle.

https://www.regovs.no/lifeventure_stort_tropical_reisehaandkle_90_x_150_cm-p-8105.html?bgsid=dc5d5ad94dee683ec4c05fa8a3a83d07&_gl=1*bs0t6z*_up*MQ..*_ga*NjQyMzU0MzU3LjE3NDk2NDAwNTE.*_ga_3KGQ9VJ2PE*czE3NDk2NDAwNTAkbzEkZzAkdDE3NDk2NDAwNTAkajYwJGwwJGgxMDM0MzQyOTAx

Har også 2 av denne enda finere super tynne typen, men bruker de skjeldent hjemme. Mer på reise da de tar knapt noe plass. 

https://www.widforss.no/matador-nanodry-packable-shower-towel-large-charcoal?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=P_-_Performance_Max_-_Medium_Performers&utm_id=17296623795&gad_source=1&gad_campaignid=17308194380&gclid=Cj0KCQjw0qTCBhCmARIsAAj8C4ZumYgS6z7VZhDl1Vzr_NgwIjlD9fpWCu-w3b60Bo5JXcNij_xfcUkaAmZEEALw_wcB

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun gamle, myke bomulls tskjorter, mikrofiber gnisser og lager friss syns jeg.

pakker inn håret i skjorta, og klemmer vannet forsiktig ut. 

Anonymkode: 08532...e5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 23.21):

Jeg kjøpte flere av denne typen i freshere farger på ferie i utlandet. Veldig fornøyd i forhold til pris men er nokk ikke vært det med toll og gebyrer lagt på total prisen. Disse jeg bruker mest nå siste året.

https://www.decathlon.co.uk/p/swimming-microfibre-towel-size-m-60-x-80-cm-dark-grey/_/R-p-158324?mc=8926371&c=black_cobalt blue

Har også 2 håndkler fra dette merket. Brukte de fast til håret i noen år før jeg kjøpte de nye i linken over. Husker ikke hvilken nettbutikk jeg bestilte fra men googlet merket🙂 Disse er større funker veldig bra, bruker de også på reise som kroppshåndkle eller strand håndkle.

https://www.regovs.no/lifeventure_stort_tropical_reisehaandkle_90_x_150_cm-p-8105.html?bgsid=dc5d5ad94dee683ec4c05fa8a3a83d07&_gl=1*bs0t6z*_up*MQ..*_ga*NjQyMzU0MzU3LjE3NDk2NDAwNTE.*_ga_3KGQ9VJ2PE*czE3NDk2NDAwNTAkbzEkZzAkdDE3NDk2NDAwNTAkajYwJGwwJGgxMDM0MzQyOTAx

Har også 2 av denne enda finere super tynne typen, men bruker de skjeldent hjemme. Mer på reise da de tar knapt noe plass. 

https://www.widforss.no/matador-nanodry-packable-shower-towel-large-charcoal?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=P_-_Performance_Max_-_Medium_Performers&utm_id=17296623795&gad_source=1&gad_campaignid=17308194380&gclid=Cj0KCQjw0qTCBhCmARIsAAj8C4ZumYgS6z7VZhDl1Vzr_NgwIjlD9fpWCu-w3b60Bo5JXcNij_xfcUkaAmZEEALw_wcB

Tusen takk for svar. :) 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...