Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Måtte nylig delta på ei samling med workshop på jobb. Ei slik tverrfaglig samling hvor man får tildelt plass på gruppe med folk man ikke kjenner, skal mingle og prate i pausene. Kjenner jeg blir sendt rett tilbake til barneskolen. Skal sitte i grupper på 4-5 personer og svare på spørsmål, og dele entusiastisk i plenum etterpå. Jeg anser meg som reflektert og god til å samarbeide i det daglige i jobben, men slike samlinger gir meg ingenting, klarer ikke å tenke, klarer ikke å finne på noe fornuftig å si. Får bare lyst til å grine i flere dager etterpå, føler meg ubrukelig, dum og at jeg fremstår som en som ikke vil bidra. Og virker som alle andre elsker det og synes det er sååå givende. Selvfølgelig blir det slike samlinger regelmessig fremover. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Joda, vil ha en aldri så liten klagetråd fra alle som hater å måtte bruke tida på slikt.

Anonymkode: 8ac1d...4e6

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ingen som liker dette. Og teambuilding. Tåpelig begge deler.

Anonymkode: 0bbd6...e3b

• Liker 1
Skrevet

Full forståelse herfra. Jeg faker det. Tar meg sammen og tar på smilet, og bare gjennomfører. Slitsomt, men vil tro at flere av de som er entusiastiske egentlig ikke er det, men vil ikke være den som sier noe annet. 
Hvor ofte skal dere ha dette? Det passer jo best for ekstroverte, og det er jo ikke alle som er det, men som likevel er utrolig dyktige i jobben sin. 

• Liker 2
Skrevet

Tror det er mange som ikke liker det, men som spiller skuespill. Jeg gjør i alle fall det, prøver å bidra slik at det ikke skal bli så kleint for alle, men egentlig hadde jeg gitt myye for å slippe.

• Liker 1
Skrevet

Undertegnede har vært på mange av disse, og jeg vil si at det er utrolig hvor lite man får ut av det i andre enden. Kaste ut stikkord om arbeidsplassen som skal samles tavle, Lære prinsipper i Lean ved å brette papirfly, Målsettinger, visjoner, smidig, bokser bla bla bla..

Ledelsen har antakelig brukt noen overbetalte konsulentfirmaer. De fleste her inne har vel måtte pine seg gjennom et foredrag fra en person i lyseblå skjorte, åpen i halsen og blazer. Den eneste gangen dette egentlig er levelig er når man er på konferanse/seminar for da har man alltids puben å se frem til 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...