AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Når jeg er i Hellas så er gresk yoghurt, frukt og honning min favoritt til frokost. Hvilken er den beste greske yoghurten du får kjøpt her i landet? Anonymkode: 40820...77f 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Jeg liker best den fra Salakis. Den fra Synnøve synes jeg ikke er god i det hele tatt. Anonymkode: 5025d...3dd 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker best den fra Salakis. Den fra Synnøve synes jeg ikke er god i det hele tatt. Anonymkode: 5025d...3dd Det var den fra Synnøve som jeg prøvde. Helt enig med deg at den ikke er god. Skal teste ut den fra Salakis. Anonymkode: 40820...77f
Pawn Hearts Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni (endret) Jeg pleier å kjøpe FAGE total. Pluss gresk timianhonning (etter min mening mye bedre enn den oppskrytte akasiehonningen vi får kjøpt her). Om våren kan komplettere med utrolig gode greske jordbær, men jeg er redd sesongen er over allerede. Endret 11. juni av Pawn Hearts 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni Synes også Tine sin greske Yougurt er den beste her i landet Anonymkode: 93c52...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå