Hensatt Skrevet 15. juni #41 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var jo ikke sammenhengende bråk i 16 timer det var snakk om her! Mange som bor i leiligheter holder jo på med oppussing, og da er det mye bråk over lengre tid. Normale naboer finner seg i slikt også. Det finnes tilogmed folk som har fest med mye bråk, men der vil jeg si det er lov å si ifra. Det går an å ha fest uten bråk, men mye annet må nødvendigvis bråke. Og det å banke litt is i et kombiskap kan da umulig bråke særlig mye! Da ville skapet bli ødelagt. Anonymkode: eaf3f...200 Poenget mitt var at det selvsagt er lov å si ifra. Normale naboer sier også ifra til naboene sine om de skal pusse opp i flere dager.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #42 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 14.6.2025 den 11.24): Naboer er veldig forskjellige. Her klager naboen på pianospilling (inne på dagtid) fordi vinduene er åpne. Bor i villastrøk. Anonymkode: 4192c...c01 Men det er jo skikkelig irriterende og varer mye lenger enn ti minutter. Lukk vinduene. Anonymkode: dc345...f20 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #43 Skrevet 16. juni Hensatt skrev (23 timer siden): Poenget mitt var at det selvsagt er lov å si ifra. Normale naboer sier også ifra til naboene sine om de skal pusse opp i flere dager. Du har rett i at det er lov å si fra, men er det alltid nødvendig? Det er lov å være uenig med den som klager også. Ts Anonymkode: 0ecce...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå