AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Nå spør jeg sikkert dumt. Men hvis ungen f.eks er 95 cm så tenker jeg at str 98 er det som passer best. Eller er det da fortsatt 92? Skjønner jo at man må se hva som passer best men hvordan tenker dere når dere bestiller klær? Jeg synes også det er mye forskjell i str noe som gjør det litt frustrerende når man skal bestille. Anonymkode: 643b0...b16
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Størrelser er vanskelige! Noen er små, store, trange etc. Vårt barn er 92cm ish, og bruker 98/104. Men noe er for lite og noe er for stort. 🤷🏻♀️ Anonymkode: 9e3d1...7d1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Størrelser er vanskelige! Noen er små, store, trange etc. Vårt barn er 92cm ish, og bruker 98/104. Men noe er for lite og noe er for stort. 🤷🏻♀️ Anonymkode: 9e3d1...7d1 * postet litt fort der. men jeg tenker at å gå opp en størrelse alltid er lurt, men ikke for stort. Maks 10 cm større. Er det et bomkjøp så kan det liksom brukes litt senere i hvert fall Anonymkode: 9e3d1...7d1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni jeg hadde kjøpt 98-104 Jeg lå alltid litt over for å slippe å kjøpe nye klær hele tiden, men må passe på at det ikke blir alt for stort, men 98-104 burde vært passende i dette tilfelle. Men det variere ja, etter hvor store i størrelse klærna er. Anonymkode: a13fd...9cd
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå spør jeg sikkert dumt. Men hvis ungen f.eks er 95 cm så tenker jeg at str 98 er det som passer best. Eller er det da fortsatt 92? Skjønner jo at man må se hva som passer best men hvordan tenker dere når dere bestiller klær? Jeg synes også det er mye forskjell i str noe som gjør det litt frustrerende når man skal bestille. Anonymkode: 643b0...b16 Barneklær er som voksen klær. Noen er store i størrelsen og noen er små, mens andre er midt i mellom. Samtidig trenger gjerne barn litt «vokseplass» i klærne. Kroppsnære og elastiske klær kan gjerne være mer vokse plass i en klær som ikke er elastiske. Så du må se klesplaggene an. Noen ganger bestiller vi to i ulike størrelser. Og returnerer den som passer minst. Anonymkode: e7762...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå