AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #21 Skrevet 11. juni 2025 Dette handler neppe om en hendelse, men om han over lang tid har følt at han ikke er prioritert høyt av ts. Det er min umiddelbare tanke, at slike ting skjer sjeldent av seg selv, men skjer når ting har vært på en måte over tid. Tenker at med mindre man i fellesskap har definert forholdet som særboere og at man skal bruke lite tid med hverandre, så er normalen at man prioriterer hverandre. Så her ligger det nok mer under fasaden enn kun denne enkelthendelsen. Anonymkode: f18b3...994 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #22 Skrevet 11. juni 2025 Bare å blokkere ham, så slipper du meldinger med "Prøver meg på en ny date jeg da". Han prøver desperat å gjøre deg sjalu og vise hvor populær han er, bare fordi du støttet ei venninne. Utrolig patetisk mann som ikke fortjener mer oppmerksomhet fra deg. Anonymkode: 39bae...a91 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #23 Skrevet 11. juni 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Forstår han blir usikker når vi her blir usikre på hva slags relasjon de egentlig hadde, og hva slags venn det var hun møtte ut ifra den første beskrivelsen hennes her. Der skriver hun at de har hatt en relasjon i et år, og at det var en venn som var syk. Senere blir det ved spørsmål endret til forhold, og venninne Anonymkode: a8cc2...542 Herregud da, du har jo null grunnlag for å mene dette bare fordi ts ikke presiserer helt fra start at det var en venninne! Hva med å spørre før man antyder noe slikt?? Tipper du ikke har det greit i eget liv… Sitte slik og kaste dritt i alskens tråder til fremmmede på forum.🤢 Anonymkode: 481f0...939 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #24 Skrevet 11. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette handler neppe om en hendelse, men om han over lang tid har følt at han ikke er prioritert høyt av ts. Det er min umiddelbare tanke, at slike ting skjer sjeldent av seg selv, men skjer når ting har vært på en måte over tid. Tenker at med mindre man i fellesskap har definert forholdet som særboere og at man skal bruke lite tid med hverandre, så er normalen at man prioriterer hverandre. Så her ligger det nok mer under fasaden enn kun denne enkelthendelsen. Anonymkode: f18b3...994 Nå legger du faktisk dette over på meg. Som dette skulle være min egen skyld. Å nei, jeg har alltid prioritert mannen. Alltid vist interesse og sagt ja til å ville treffes. Jeg har vist med hele meg hvor glad jeg er i han. Men han er alltid usikker og må ha mye bekreftelse. Veldig slitsomt. Flere anledninger har han også avlyst å treffes i siste liten. Med en eller annen forklaring. Som han selv har sagt "vi har jo ett liv utenom oss også". Å det har jeg i grunnen godtatt. Mistenker heller at fyren er mistenksom og sjalu , pga. "på seg selv kjenner man andre." Men å gjøre slik som nå. Det godtas ikke. Anonymkode: 908f5...f77 2
AprilLudgate Skrevet 11. juni 2025 #25 Skrevet 11. juni 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mener du at han bare fant på dette da? Anonymkode: 908f5...f77 Hadde antatt det ja. Spiller forsåvidt ingen rolle, fyren er jo helt ute. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #26 Skrevet 11. juni 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette handler neppe om en hendelse, men om han over lang tid har følt at han ikke er prioritert høyt av ts. Det er min umiddelbare tanke, at slike ting skjer sjeldent av seg selv, men skjer når ting har vært på en måte over tid. Tenker at med mindre man i fellesskap har definert forholdet som særboere og at man skal bruke lite tid med hverandre, så er normalen at man prioriterer hverandre. Så her ligger det nok mer under fasaden enn kun denne enkelthendelsen. Anonymkode: f18b3...994 Det går an å reflektere litt mere over situasjonen enn å gi TS ansvaret for at mannen måtte gå på date med « ny dame» pga hun måtte prioritere en nær venn. Mulig du synes det var riktig av den duden at måtte sette TS « på plass» som passende straff . Det er lov å ha to tanker i hodet samtidig Anonymkode: 5c246...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #27 Skrevet 11. juni 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dagen etterpå fikk jeg melding med ett bilde fra en uteplass at nå var han på ny date med en dame. ( Ikke bilde av damen) Jeg ble helt satt ut. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han svarte ikke på det i det hele tatt. Neste dag sendte han bare ett bilde fra ett utested med teksten om at han var på date med ny dame. "Prøver meg på en ny date jeg da" . Anonymkode: 908f5...f77 Hadde bare glemt, blokkert og gått videre og vært glad for å slippe en slitsom relasjon til en barnslig dust. Anonymkode: 3adbc...56d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå