AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Jeg har hatt en relasjon med en mann i litt over ett år nå. Vi bor i hver vår by ,ca 1.5.t avstand. Men har truffet hverandre når vi kan. Jeg er blitt veldig glad i han. Den siste tiden har jeg fått følelsen av at han tester meg litt om vår videre relasjon. Som at han ikke helt vet hvor han har meg. Jeg synes det er irriterende å barnslig. For jeg har aldri verken vært utro eller sagt noe om at jeg ikke er annet enn glad i han. Så i helgen kunne jeg ikke komme til han fordi jeg prioriterte en syk venn å ville støtte å hjelpe. Noe jeg sa fra om at var viktig for meg. Dagen etterpå fikk jeg melding med ett bilde fra en uteplass at nå var han på ny date med en dame. ( Ikke bilde av damen) Jeg ble helt satt ut. Fatter ikke at det er muligens nesten. Hva skal det være godt for liksom?? Skjønner lite av det. Men ble jo selvsagt litt såret. Er det virkelig sånn man avslutter ett forhold. Jeg ønsket han bare lykke til å sa han fikk kose seg. Å valgte å heve meg over det. Allikevel sitter jeg igjen med en vond følelse av svik og et sint. Hva skjer da?? Anonymkode: 908f5...f77 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Var dere kjærester da? Etter over 1 år bør jo det være avklart for lenge siden. Anonymkode: 7103a...cc2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var dere kjærester da? Etter over 1 år bør jo det være avklart for lenge siden. Anonymkode: 7103a...cc2 Vi var i ett forhold ja Anonymkode: 908f5...f77
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni «Den siste tiden har jeg fått følelsen av at han tester meg litt om vår videre relasjon. Som at han ikke helt vet hvor han har meg.» Og i stedet for å vise at du bare har øye for han, velger du å tilbringe helgen med en kompis? Mhm…. Du kunne ikke bare handlet inn litt mat og eventuelt apotekvarer han trengte, også besøkt den såkalte kjæresten din da? Når man bor såpass langt unna hverandre er man nesten nødt til å prioritere hverandre om man skal få det til å fungere. Anonymkode: a8cc2...542 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): «Den siste tiden har jeg fått følelsen av at han tester meg litt om vår videre relasjon. Som at han ikke helt vet hvor han har meg.» Og i stedet for å vise at du bare har øye for han, velger du å tilbringe helgen med en kompis? Mhm…. Du kunne ikke bare handlet inn litt mat og eventuelt apotekvarer han trengte, også besøkt den såkalte kjæresten din da? Når man bor såpass langt unna hverandre er man nesten nødt til å prioritere hverandre om man skal få det til å fungere. Anonymkode: a8cc2...542 En alvorlig syk venninne som har hatt en stor operasjon dette. Å det var ingen mann/ kompis. Anonymkode: 908f5...f77 5 3 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): «Den siste tiden har jeg fått følelsen av at han tester meg litt om vår videre relasjon. Som at han ikke helt vet hvor han har meg.» Og i stedet for å vise at du bare har øye for han, velger du å tilbringe helgen med en kompis? Mhm…. Du kunne ikke bare handlet inn litt mat og eventuelt apotekvarer han trengte, også besøkt den såkalte kjæresten din da? Når man bor såpass langt unna hverandre er man nesten nødt til å prioritere hverandre om man skal få det til å fungere. Anonymkode: a8cc2...542 Really? Anonymkode: 1e94e...bf4 3 1
AprilLudgate Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni Han hadde ikke noen dame på date, men HERREGUD for en infantil person. Ta det røde flagget og løp motsatt vei. 3 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni Barnslig, usikker og viste sine sanne farger. Skjønner du er skuffet, men en sånn mann er ikke noe å samle på. Anonymkode: 1e94e...bf4 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Han hadde ikke noen dame på date, men HERREGUD for en infantil person. Ta det røde flagget og løp motsatt vei. AprilLudgate skrev (3 minutter siden): Han hadde ikke noen dame på date, men HERREGUD for en infantil person. Ta det røde flagget og løp motsatt vei. Mener du at han bare fant på dette da? Anonymkode: 908f5...f77
AnonymBruker Skrevet 10. juni #10 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Really? Anonymkode: 1e94e...bf4 Forstår han blir usikker når vi her blir usikre på hva slags relasjon de egentlig hadde, og hva slags venn det var hun møtte ut ifra den første beskrivelsen hennes her. Der skriver hun at de har hatt en relasjon i et år, og at det var en venn som var syk. Senere blir det ved spørsmål endret til forhold, og venninne Anonymkode: a8cc2...542
AnonymBruker Skrevet 10. juni #11 Skrevet 10. juni Men barnslig og umoden reaksjon fra han, det er jeg enig i. Anonymkode: a8cc2...542
AnonymBruker Skrevet 10. juni #12 Skrevet 10. juni Men ja, du tolker det riktig. Han slo opp. Anonymkode: 99ebb...4da 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni #13 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men ja, du tolker det riktig. Han slo opp. Anonymkode: 99ebb...4da AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men ja, du tolker det riktig. Han slo opp. Anonymkode: 99ebb...4da Da var nok det til det beste tenker jeg. Bare litt satt ut av hvordan noen mennesker ikke eier forståelse eller empati. At jeg ønsket å hjelpe min nære venninne å da springer avgårde på en date, å gir beskjed om dette til meg slik. Da er han ikke lenger en mann for meg. Ble bare sint rett å slett. For en ussel feig fyr. Anonymkode: 908f5...f77 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni #14 Skrevet 10. juni Jeg tror heller ikke at han var på date med en ny dame . Det var bare noe han fant på for å straffe deg. Men nå vet du hvor egoistisk og furten han er Anonymkode: 5c246...e9f 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni #15 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): «Den siste tiden har jeg fått følelsen av at han tester meg litt om vår videre relasjon. Som at han ikke helt vet hvor han har meg.» Og i stedet for å vise at du bare har øye for han, velger du å tilbringe helgen med en kompis? Mhm…. Du kunne ikke bare handlet inn litt mat og eventuelt apotekvarer han trengte, også besøkt den såkalte kjæresten din da? Når man bor såpass langt unna hverandre er man nesten nødt til å prioritere hverandre om man skal få det til å fungere. Anonymkode: a8cc2...542 Han burde tåle at hun prioriterte en syk venn! Herregud! Anonymkode: c0775...761 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #17 Skrevet 10. juni Bare la denne mannen gå og vær glad for at han avslørte sitt sanne jeg. Anonymkode: 56767...83f 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #18 Skrevet 10. juni Hvis han faktisk var på date med en ny dame sier det bare enda mer om han. Aktiv søker, dater vokser ikke på trær... Anonymkode: ae6a6...427 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #19 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva svarte han da? Anonymkode: c0775...761 Han svarte ikke på det i det hele tatt. Neste dag sendte han bare ett bilde fra ett utested med teksten om at han var på date med ny dame. "Prøver meg på en ny date jeg da" . Anonymkode: 908f5...f77
AnonymBruker Skrevet 11. juni #20 Skrevet 11. juni Ring ham. Spør om han faktisk var på date med en annen. Det er jo helt bak mål. Og ikkeno å sample på, nei. Anonymkode: c4f8e...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå