AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Hva skal dere i sommerferien?:) Anonymkode: fafd2...f85
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni En uke til spania, resten hjemmeferie. Blir nok mye fjellturer og kanskje noen netter i telt. Være sammen med familie. Anonymkode: fafd2...f85
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Har baby og treåring. Vi har leid sommerhus i Sverige i en uke og skal på hytta til svigers i noen dager. Ellers skal vi være hjemme. Håper å få fine som på stranda, i byen, på fjellet og i skogen. Anonymkode: b5044...1e1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Absolutt ingen! Vi har allerede vært på ferie i 7 uker. Eldstemann er barnehagenbarn og yngste er baby, vi brukte deler av foreldrepermisjonen på å reise. Da leide vi hus i utlandet og bodde der i 7 uker, har familie og venner der. Nå blir vi hjemme i sommer Eldstemann har kun 3 uker ferie fra barnehagen i sommerferien. Anonymkode: 3069a...efe
SPOCA Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni I ukene vi har min stesønn skal vi til Frankrike, og på hytta. Vi skal også besøke forskjellige fornøyelsesparker. Mannen og jeg reiser til Kroatia når han er hos mammaen sin. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni Vi reiser 9 dager til spania sammen. Også reiser mann og barn til svigers en uke mens jeg jobber. Anonymkode: 9e090...f61
AnonymBruker Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni Ingen planer. Vi skal besøke slekt litt nå og da, men vi tar oss ikke råd til noe stort i år. 😊 Blir enkle turer i nærområdet og mulig vi kjører til nabokommunene. Anonymkode: b6ac8...476
AnonymBruker Skrevet 10. juni #10 Skrevet 10. juni Være hjemme en uke, være en uke hos familie i sverige, dra til lilleputthammer en dag, familie på sørlandet noen dager, være hjemme og ta det med ro. Reise på dagsturer i nærområdet. Anonymkode: ad388...bbb
AnonymBruker Skrevet 11. juni #11 Skrevet 11. juni Irland noen dager, hytten dersom okei vær, og ellers bare dagsturer hjemmefra om vi vil det sydenferien blir på høsten når temperatur (og prisene) er lavere 🤌 Anonymkode: 24b7a...b65
Heln Skrevet 11. juni #13 Skrevet 11. juni En liten helg i kristiansand dyrepark, ellers bare dagsturer hit og dit
AnonymBruker Skrevet 11. juni #14 Skrevet 11. juni Jeg tar med barna til mine foreldre når skolen slutter. Mannen kommer to uker senere, og blir noen dager. Så kjører vi sammen og besøker noen venner på hytta deres, og videre til svigerfamilien. Vi pleier å bruke tid på turen, stoppe og gå turer, og overnatte på hotell. Etter noen dager hos svigers drar jeg hjem og tilbake på jobb. Mannen kommer hjem etter to uker med barnehagebarna. De eldste blir igjen og kommer til skolestart. Dagene går til turer i nærmiljø, bading, fisking, besøke familie og venner og andre lavterskelaktiviteter. Anonymkode: c787a...7c3
AnonymBruker Skrevet 11. juni #15 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva skal dere i sommerferien?:) Anonymkode: fafd2...f85 Alene med to små, blir hjemme dette året. Anonymkode: 154cb...dad
AnonymBruker Skrevet 11. juni #16 Skrevet 11. juni Besøke barnas besteforeldre, hytta, fjelltur, dyreparken og noe til som vi ikke har bestemt oss for enda. Så har jeg og ungene ei uke ferie igjen som vi ikke har noen planer for. Barna blir 4 og 7 i sommer. Anonymkode: 02d9b...b88
AnonymBruker Skrevet 11. juni #17 Skrevet 11. juni Har ingen planer, og dette er ferien jeg har gledet meg mest til! Her er alt åpent! Vi har heller ikke satt griller i barna…. Etter 4 barn, så vet vi verdien av diverse ferier! Det betyr ikke at man må fylle alle dager i ferien med alt mulig!!! Ungene er fornøyd med feriemodus og tar ting som de kommer - akkurat som hos oss 😊🤗☀️ Anonymkode: 275dc...585
AnonymBruker Skrevet 11. juni #18 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alene med to små, blir hjemme dette året. Anonymkode: 154cb...dad Nyt å være hjemme! Hadde elsket det! Ingenting å kimse av det 😊 Anonymkode: 275dc...585 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #19 Skrevet 11. juni Har barn på 6 og 7 år, og vi skal en tur på hytta til foreldrene mine, og tur på hytta til svigerforeldrene mine, og så skal vi en uke på speiderleir her i Norge. Ungene får også en uke alene med besteforeldrene på begge sider 😊 Anonymkode: 33887...354
AnonymBruker Skrevet 11. juni #20 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Besøke barnas besteforeldre, hytta, fjelltur, dyreparken og noe til som vi ikke har bestemt oss for enda. Så har jeg og ungene ei uke ferie igjen som vi ikke har noen planer for. Barna blir 4 og 7 i sommer. Anonymkode: 02d9b...b88 Høres ut som en fin ferie! Kanskje de hadde trivdes med å ikke gjøre så voldsomt mye siste uken av ferien? Barn har godt av å få være litt hjemme også uten at det skal skje noe hele tiden 😊 Anonymkode: 275dc...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå