AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Aner ikke. Det er vanskelig å finne menn å like… 😂 Oppmerksomhetsbehov? Dårlig selvtillit? Bekreftelsesbehov? Romantiker? Er det menn du møter og snakker med, eller er det avstandsbetatt? Er du singel eller i et forhold? Anonymkode: fc0a0...e9a 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Har en slik venninne. Dårlig selvfølelse på bunnen av dette, så enhver mann som gir henne positiv oppmerksomhet medfører at hun blir betatt. Ikke egentlig av mannen, men av det å få oppmerksomhet fra mannen, og bekreftelse på egenverdi liksom. Ikke nødvendigvis det samme for deg, men det er iallefall slik hun er. Anonymkode: a4cf2...460 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni Gratis skrev (10 minutter siden): Grunnen er vel at du er heterofil og kvinne? Kvinner flest blir ikke betatt av menn bare fordi vi er hetero. Det skal mye mer til. Anonymkode: fc0a0...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har en slik venninne. Dårlig selvfølelse på bunnen av dette, så enhver mann som gir henne positiv oppmerksomhet medfører at hun blir betatt. Ikke egentlig av mannen, men av det å få oppmerksomhet fra mannen, og bekreftelse på egenverdi liksom. Ikke nødvendigvis det samme for deg, men det er iallefall slik hun er. Anonymkode: a4cf2...460 Jeg også, det er jævlig slitsomt egentlig. Løsningen var mange år o terapi, jeg blir fortsatt smigret av oppmerksomheten, men nå kan jeg skille følelsene og mannen fra handlingen, pg se at de fleste som er veldig på, er også veldig ustabile. Anonymkode: 78ec4...c6e 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg også, det er jævlig slitsomt egentlig. Løsningen var mange år o terapi, jeg blir fortsatt smigret av oppmerksomheten, men nå kan jeg skille følelsene og mannen fra handlingen, pg se at de fleste som er veldig på, er også veldig ustabile. Anonymkode: 78ec4...c6e Ja det virker veldig slitsomt. Hun er sjelden uten mann da, men det varer jo aldri, og det er også litt slitsomt for oss venner må jeg vedkjenne. Jeg orker liksom ikke engasjere meg i dem hun treffer. Neste gang vi treffes er det sikkert en ny. De fleste er også... ja ikke særlig verdt å bli kjent med for oss, men der og da fyller de liksom hennes behov for oppmerksomhet. Elsker min venninne, og forstår hvor denne usikkerheten kommer fra, men jeg blir sjelden begeistret for disse mennene, og så blir det jo vel mange over tid. Terapi har hun forsøkt, men... Sikkert lurt å komme til å kunne skille slikt ja. Anonymkode: a4cf2...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå