Snok1 Skrevet 22. juni #61 Skrevet 22. juni Vi har forsøkt en del ganger, men det gir ikke henne noe. Jeg, derimot, blir knullet med strapon til begges store fryd. Vår felles elsker både gir til meg og mottar fra oss begge. Jeg har praktisert analsex siden alltid og har gode rutiner for oppvarming. Jeg har aldri opplevd hverken smerter eller rifter. For meg er derfor analsex en kilde til stor glede og nytelse, og jeg anbefaler alle å prøve det før de forkaster idéen. Ingen skal selvsagt noensinne presses, slik det er med all seksuell praksis. Vi er voksne mennesker.
Victoria93 Skrevet 22. juni #62 Skrevet 22. juni Jeg har ofte analsex, kanskje et par ganger i uka. Jeg synes det er en fin og deilig variasjon. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #63 Skrevet 22. juni Vi har analsex jevnlig, men slett ikke hver uke. Kanskje en gang annenhver mnd? Begge liker både å få og å gi. Vi gjorde det oftere før, men begge føler vel litt at det var mer spennende da, nå er det ikke fullt så spennende lenger men fint å variere med. Vi er i 50-årene og har holdt på med dette i 30 år uten å noen gang ha fått noen skader. Anonymkode: 6b973...631
AnonymBruker Skrevet 22. juni #64 Skrevet 22. juni Dessverre aldri fordi mannen ikke finner analen interessant. Jeg hadde en del analsex med eksen. Rundt 3-4 ganger i mnd. Jeg virkelig elsker følelsen og syns det er noe av det deiligste som finnes. Men når jeg har kommet så er jeg veldig ferdig og mister lyst på noe som helst mer 😅 leker litt analt da enda. Men må kjøpe meg nye leker for de dildoene jeg har er for store og sugekoppen på den jeg foretrekker er blitt litt hard så er vanskelig å få til å henge. Anonymkode: 1df02...313 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #65 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 17.45): Mannen min ønsker seg det analsex en gang i uka - om han kunne få velge fra øverste hylle🤣 - noe han ikke kan når det kommer til anal. For min del frister kanskje en gang annen hver måned, maks. Hvordan ofte hos dere? Anonymkode: f7748...9fd Aldri, og sånn blir det resten av livet Anonymkode: ead77...bfc 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #66 Skrevet 22. juni Aldri. Aldri prøvd engang. Og planlegger ikke å prøve det heller. Anonymkode: eee61...22b
AnonymBruker Skrevet 22. juni #68 Skrevet 22. juni Har ikke partner. Erfaringsmessig, aldri. Kun ėn som har vært interessert, men også jeg har en rift så ennå ikke har helet, så skjer ikke. Da blir det i så fall på fremtidig mannlig partner, det er jeg åpen for. Anonymkode: f130e...04b 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #69 Skrevet 22. juni Før hadde jeg ca en gang i måneden, for å glede eksen. Nå har jeg det aldri, og kommer aldri til å ha det igjen. Selv hvor forsiktig vi var, fikk jeg varig skade. 😔 Anonymkode: 4fdf2...78b 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #70 Skrevet 22. juni Når hun ønsker det. Kan være alt fra flere ganger i uken, til 1 gang i året. Anonymkode: 1d680...8e4 1
Christina82 Skrevet 23. juni #71 Skrevet 23. juni Ryddet for brudd på seksualforumets retningslinjer Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå