Gå til innhold

Hvor ofte har dere analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri

Har prøvd noen ganger da jeg var yngre. Syns ikke det er behagelig så da dropper jeg det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er måten ENKELTE kvinner(purker?) og menn(griser?) sier sin mening på.

Hilsen kvinne som ønske å kunne snakke med mennesker som enten liker, har erfaring eller er nysgjerrige på analsex. Disse kjerringene som konstant messer om analprolaps er jeg lei av.

Anonymkode: bb402...4ec

Du får slutte å være så  forbanna tiltaksløs og opprette din egen tråd da, eller enda bedre ditt eget anal forum så du kan messe så mye du vil med likesinnede uten å måtte bry deg om andre mennesker i det hele tatt. Frem til da har alle "anal prolaps kjerringer" minst like mye både rett til å si sin mening og til å si det i denne tråden som du som den anal elskeren du er. Så at du er lei spiller fuck non rolle.

Anonymkode: 40d50...9f6

• Nyttig 3
Skrevet

NAldri desverre. Mannen min finer det ikke tiltalende overhode og har aldri vært entusiastisk så han har faktisk aldri ville prøve engang selv om jeg har erfaring og er trygg på det. Jeg onanerer gjerne med butplug så jeg dekker «behovet» slik, han skal selvsagt aldri føle på presset eller gjennomføre noe han ikke selv ønsker så begge lever godt med å ikke matche akkurat der.

Anonymkode: 51b00...f77

• Nyttig 1
Skrevet

Aldri. Har prøvd det kanskje 5 ganger og var passe godt 1 gang. Nå er jeg ferdig med det. 

Anonymkode: 0da97...82d

Skrevet

Aldri i forholdet jeg er i nå og tror ikke han synes det er en mulighet en gang 😄 

Kvinne 50

Anonymkode: c511e...bce

Skrevet (endret)

Jeg tenner på analsex med rett partner. Dvs hun må like det. Dersom hun syntes det er turn- off, ekkelt eller enda verre; vondt, gir det ikke meg noen ting. Heldigvis har alle mine tidligere partnere vært flinke til å kommunisere og det ble skapt en trygg arena til å prate om preferanser og fantasier. Og siden jeg liker leketøy trenger jeg ikke trenge inn der, nå og da er det gøy å bruke leketøyene på henne eller bruke en finger bak når jeg slikker henne. Dette  ble en komplisert måte å si jeg har ofte analsex, men trenger ikke trenge inn hver gang.

Endret av Te- Presten
Skrevet

Aldri. Ingen av oss liker det.

Anonymkode: 92a87...6ef

Skrevet

Mer sånn i ny og ne når jeg var i forhold. Likte det veldig godt. ☺️

Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: ba57f...7b6

Skrevet

Aldri 

Anonymkode: da1db...3a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...