AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #22 Skrevet 11. juni 2025 Aldri penis i analen. Hender ca. 1 gang hvert 2. år at han prøver forsiktig med en finger og det er ok. Men det er nok ikke helt min ting. Har prøvd det "ordentlig" en gang i løpet av livet mitt og skal aldri gjøre det igjen. Ingen god opplevelse selv om det ble brukt mye tid på forberedelser og han var forsiktig. Anonymkode: b427f...ac6 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #23 Skrevet 11. juni 2025 Vi testet det ut noen ganger i starten. Men for meg ble det bare smertefullt, så nå gjør vi det aldri lenger. Anonymkode: 469a5...938 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #24 Skrevet 11. juni 2025 Har testet det, men det fungerte dårlig da mannen min er i overkant bra utstyrt. Hadde sikkert vært mer aktuelt dersom han hadde liten kuk. Anonymkode: d178f...8c0
Ingv38 Skrevet 11. juni 2025 #25 Skrevet 11. juni 2025 Nesten hver gang vi har sex da jeg foretrekker at han avslutter der😳 Det kan være noen ganger i uken, men det er heller ikke slik at det skjer på den måten absolutt hver gang😳 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #26 Skrevet 11. juni 2025 Ingv38 skrev (3 minutter siden): Nesten hver gang vi har sex da jeg foretrekker at han avslutter der😳 Det kan være noen ganger i uken, men det er heller ikke slik at det skjer på den måten absolutt hver gang😳 Håper for din skyld at han er str small, for såpass hyppig analsex med stort utstyr kan være skadelig for tarmen. Anonymkode: d178f...8c0 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #27 Skrevet 11. juni 2025 Nubbesjans. Den døren er stengt, har prøvd det så vidt for 20 år siden og aldri mer. Nei de som foretrekker den type sex får finne seg noen andre å ødelegge tarmene på, meg blir det ikke. Anonymkode: 59329...70b 4
Ingv38 Skrevet 11. juni 2025 #28 Skrevet 11. juni 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Håper for din skyld at han er str small, for såpass hyppig analsex med stort utstyr kan være skadelig for tarmen. Anonymkode: d178f...8c0 Han er nok ganske normalt utstyrt men jeg har hatt analsex regelmessig med alle mine partnere så lenge jeg har vært seksuelt aktiv, har vært med noen som har vært realt store også og for meg har det gått helt greit(masse glid og god tid når det har vært nødvendig ja) men, det betyr ikke at det funker for alle men jeg liker det og det gir meg mer enn å kun bli penetrert vaginalt😳 Om det er turn on biten som gjør det bedre eller om jeg føler det som mer intimt skal jeg ikke si med sikkerhet, jeg bare liker det😳 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #29 Skrevet 11. juni 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mannen min ønsker seg det analsex en gang i uka - om han kunne få velge fra øverste hylle🤣 - noe han ikke kan når det kommer til anal. For min del frister kanskje en gang annen hver måned, maks. Hvordan ofte hos dere? Anonymkode: f7748...9fd Har aldri analsex. Både jeg og mannen er klar over hvilke konsekvenser analsex kan få. For eksempel at lukkemuskelen kan skades. Jeg er ikke interessert i å gå rundt å lekke avføring og promp resten av livet for en kort hyrdestund. Anonymkode: b8523...bf9 7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #30 Skrevet 11. juni 2025 vi har det kanskje en gang i mnd. samboeren har gått til innkjøp av anal kuler og bruker disse under sex noe som får hu til å komme helt vilt. det er også ganske stimulerende for meg. og jeg er 38. bare ref denne Bæsj-alderen. 🤣 Anonymkode: c9aa1...792 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #31 Skrevet 11. juni 2025 Aldri. Det er nok langt færre som liker det enn det man kan få inntrykk ved å lese Dagladet. Noen kvinner lar seg presse av mannen, eller tolerer det fordi mannen ønsker. Anonymkode: cb16b...8fa 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #32 Skrevet 11. juni 2025 Jeg (mann i 50-åra) prøvde analsex noen ganger med tidligere kjærester. Det var mest av nysgjerrighet. Jeg og min nåværende har vært sammen i 20 år og aldri hatt analsex. Det frister ikke for noen av oss. Anonymkode: f80c8...aa6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #33 Skrevet 11. juni 2025 draug 75 skrev (28 minutter siden): Det var lite fornuft å få ut av denne tråden. Den ble "selvfølgelig" kapra av de som sier "aldri, æsj!" og sånt, og at menn som liker det er fæle og at kvinner som tar imot er høns som ikke vet sitt eget beste. Det er bare det at det er ikke slik. For vår del hadde vi en periode anal flere ganger i uka (det var på den tid vi pulte mer eller mindre hver dag) - og ikke led hun av dte og ikke ble hun skadet. Nå har vi spioner over alt i huset og vi må snike oss til å pule når vi ellers er opplagte til det - og da er anal litt i styreteste slaget, dessverre, til at det blir. Dette er et åpent forum der alle som vil kan svare i alle tråder. Ønsker du et mer kinky sted der det bare diskuteres hvor fantastisk analsex er og alle bare simpelthen elsker analsex og har det hele tiden og skryter av hvor ofte de har det og hvor jævla digg det er så finnes det sikkert andre nettsteder som er mer egnet enn kvinneguiden for den type svar. Det er ingen her som har kapret en skitt, vi svarer på en tråd som er åpen for alle å svare på "Hvor ofte har dere analsex". Aldri. Det står ingen plasser at dette bare er en tråd for den promillen som driver med analsex regelmessig. Og i slike tråder er det også greit å gi et realistisk bilde av at det er veldig mange, de fleste som ikke har dette. Anonymkode: 59329...70b 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #35 Skrevet 11. juni 2025 Jeg er mann og har akuratt så mye analsex som jeg vil! Altså null... Anonymkode: 0bf22...03f 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #36 Skrevet 11. juni 2025 Ikke så ofte. En sjeldne gang kan han ha lyst til å avslutte bak, og da kan han gjøre det. For meg er det hverken sexy eller usexy, men hvis han vil det en gang iblant, er det noe han kan styre. Anonymkode: 2a2c4...111
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #37 Skrevet 11. juni 2025 Har aldri bare analsex. Avogtil med en dildo foran og pikk bak samtidig. Da går det heftig for henne. Anonymkode: 29db8...f1e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #38 Skrevet 11. juni 2025 Aldri. Ingen av oss ønsker det. Anonymkode: aecea...3c3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #39 Skrevet 11. juni 2025 Jeg prøvde det én gang som tenåring ut av ren nysgjerrighet. Aldri igjen. Foretrekker det vanlige hullet. Anonymkode: a0139...831
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #40 Skrevet 11. juni 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Med min partner igjennom de siste 20+ årene, så har vi aldri hatt analsex. Anonymkode: 1642c...c20 Samme her, hun vil ikke. Jeg hadde det tidligere, men det var ikke noen dealbreaker for meg. Anonymkode: afd30...c02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå