AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Mannen min ønsker seg det analsex en gang i uka - om han kunne få velge fra øverste hylle🤣 - noe han ikke kan når det kommer til anal. For min del frister kanskje en gang annen hver måned, maks. Hvordan ofte hos dere? Anonymkode: f7748...9fd
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Aldri Finner ikke menn som er interessert i det, da mister jeg interessen. Anonymkode: 99d16...9cc 1 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni Jeg er selv mann. Vil tas analt helst hver dag med strap on. Det er sykt deilig. Anonymkode: 7cb07...005 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni kanskje en gang i året. Mannen liker ikke. Anonymkode: fd9cd...a2f
AnonymBruker Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni Rundt 1-2 ganger i måneden til jeg fikk rift i analen ved analsex, selv om vi var erfarne og ikke uforsiktige. Det tok flere år før det ble helt leget, siden det ble revet opp igjen ved avføring stadig. Så aldri fristet videre. Kan bli lokket av tanken helt til jeg husker på hva det førte til, og da frister det ikke lenger. Anonymkode: b8a87...0fa 2 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvordan ofte hos dere? Anonymkode: f7748...9fd Med min partner igjennom de siste 20+ årene, så har vi aldri hatt analsex. Anonymkode: 1642c...c20 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #10 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Rundt 1-2 ganger i måneden til jeg fikk rift i analen ved analsex, selv om vi var erfarne og ikke uforsiktige. Det tok flere år før det ble helt leget, siden det ble revet opp igjen ved avføring stadig. Så aldri fristet videre. Kan bli lokket av tanken helt til jeg husker på hva det førte til, og da frister det ikke lenger. Anonymkode: b8a87...0fa Så grusomt!! Anonymkode: f7748...9fd 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni #11 Skrevet 10. juni Min siste elsker ville ha det hver gang. Så da ble det for en gang i uka, minst. Jeg syns det er digg, men også litt avtennende når det så åpenbart er det som tenner klart mest. Hva er galt med vaginaen min, liksom? Opplever også ofte at de ikke helt forstår hvor sårbart det er, få menn som har fått pikk oppi der selv. Men det kan være utrolig digg og jeg vil ha det som en del av sexlivet mitt, men mest som krydder. Anonymkode: 09b10...cd3 4 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #12 Skrevet 10. juni 5 ganger daglig, minst Anonymkode: 5ee11...95c 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #13 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Min siste elsker ville ha det hver gang. Så da ble det for en gang i uka, minst. Jeg syns det er digg, men også litt avtennende når det så åpenbart er det som tenner klart mest. Hva er galt med vaginaen min, liksom? Opplever også ofte at de ikke helt forstår hvor sårbart det er, få menn som har fått pikk oppi der selv. Men det kan være utrolig digg og jeg vil ha det som en del av sexlivet mitt, men mest som krydder. Anonymkode: 09b10...cd3 Veldig sårbart! Så enig. Anonymkode: f7748...9fd 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #14 Skrevet 10. juni Kanskje 1 av 4 ganger. Ikke så viktig for meg, men gjør det for henne Anonymkode: 14f95...7a4 2
Mardina Skrevet 10. juni #15 Skrevet 10. juni Ikke så ofte. Også kommer det helt ann på penisen til han jeg skal gjøre det med. Er den for stor, så er det bare ubehagelig 😬 Da er det bedre med PiV 😊
AnonymBruker Skrevet 10. juni #16 Skrevet 10. juni Bare stress. Med 23 x 18 så er det et prosjekt å entre. Men, når hun ber om det, da kommer hun som en foss, i det en siger forbi lukkemusklene mens hun frenetisk gnir klitoris. Etter en av de der så er hun fint ferdig. Trenger bare mer kos. Anonymkode: 68590...9ee
Katten.2.0 Skrevet 10. juni #17 Skrevet 10. juni Så ofte hun vil. Analsex er så "endelig" for meg, og får vesentlig mer stimuli av vagina, men har det når det blir etterspurt.
AnonymBruker Skrevet 10. juni #18 Skrevet 10. juni Vi har hatt det to ganger i løpet av de 25 årene vi har vært sammen. Han spør aldri. Var vel meg som spurte for å prøve. Så jeg trur ikke det er noe han ønsker så mye. Jeg har ikke hatt noe behov. Anonymkode: 0031c...205
AnonymBruker Skrevet 11. juni #20 Skrevet 11. juni Noe rundt en gang i uken vil jeg tro stemmer godt. Anonymkode: 5da36...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå