Kryneren Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Hvordan reagerer du fysisk når du ser noen du blir tiltrukket av? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Har ingen fysisk reaksjon kun av å se noen. Det skal nok en del til mer før jeg får en fysisk reaksjon. Anonymkode: 5ec4a...01e 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Jeg er i forhold nå, så er ikke så opptatt av andre menn, men kan jo se kjekke menn. Da tenker jeg bare 'han var kjekk' og så går jeg videre med dagen min. Noen fysisk reaksjon har jeg ikke og ikke når jeg har vært singel heller. Jeg er kvinne. Anonymkode: 7674a...a66 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Jeg blir veldig glad. Smiler fra øre til øre. Anonymkode: ccaa0...b58 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni når jeg ser mannen, og han tar på meg (mange ganger om dagen) får jeg frysninger i kroppen:) På en skikkelig god måte:) Anonymkode: 6542c...8c8 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni Blir kald og snur meg i motsatt retning. Vet ikke hvorfor. Kan flørte som bare det, ubevisst med mennesker jeg ikke er fysisk tiltrukket av. Anonymkode: 30357...398 2
AprilLudgate Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni Får ingen fysisk reaksjon tror jeg? Mer en «han var tiltrekkende»? Må kjenne personen litt før det blir til en evt begeistring. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni Jeg sklir selvfølgelig av krakken Anonymkode: 873a6...1e8
Kryneren Skrevet 10. juni Forfatter #9 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg sklir selvfølgelig av krakken Anonymkode: 873a6...1e8 Det er jo også en fysisk reaksjon 😄
Kryneren Skrevet 10. juni Forfatter #10 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg blir veldig glad. Smiler fra øre til øre. Anonymkode: ccaa0...b58 Så herlig 😀💕
Kryneren Skrevet 10. juni Forfatter #11 Skrevet 10. juni Noen sier her at det skal mer til enn bare å se. Hva er dette" noe mer" da? Går det an å definere?
Million Skrevet 10. juni #12 Skrevet 10. juni Kan ikke huske jeg får noen fysisk reaksjon akkurat. Hva skulle det være, bare av å se noen? Jeg kan huske ett enkelt tilfelle da jeg var i tjueårene og så en mann med fantastisk pene, grønne øyne på et utested i Oslo. Da fikk jeg litt hjertebank, for han var så pen. Ble kjent med han senere, men det ble aldri noe mellom oss. Han var litt rar. Blant annet hadde han ikke helt trua på disse nymotens bankkortene, stolte ikke på minibanker, så han gikk en gang i uken til en bankfilial og tok ut penger til en ukes forbruk. Man kan ha verdens peneste utseende men likevel klaffer det ikke automatisk og kjemien stemmer ikke likevel ved nærmere bekjentskap. 1
Kryneren Skrevet 10. juni Forfatter #13 Skrevet 10. juni Million skrev (3 minutter siden): Kan ikke huske jeg får noen fysisk reaksjon akkurat. Hva skulle det være, bare av å se noen? Jeg kan huske ett enkelt tilfelle da jeg var i tjueårene og så en mann med fantastisk pene, grønne øyne på et utested i Oslo. Da fikk jeg litt hjertebank, for han var så pen. Ble kjent med han senere, men det ble aldri noe mellom oss. Han var litt rar. Blant annet hadde han ikke helt trua på disse nymotens bankkortene, stolte ikke på minibanker, så han gikk en gang i uken til en bankfilial og tok ut penger til en ukes forbruk. Man kan ha verdens peneste utseende men likevel klaffer det ikke automatisk og kjemien stemmer ikke likevel ved nærmere bekjentskap. Det er sant, ikke bare utseendet som teller. Litt spesielt å ta ut kontanter for en uke ja😄😄
AnonymBruker Skrevet 10. juni #15 Skrevet 10. juni Tenker kanskje «han var kjekk» også glemmer jeg han etterpå. Har vel skjedd 3 ganger på 30 år. Anonymkode: 717aa...b2a 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #17 Skrevet 10. juni K42 Reagerer ikke fysisk... snikkikker kanskje litt ekstra ut av øyekroken. Anonymkode: eb5aa...0da 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #18 Skrevet 10. juni Kryneren skrev (27 minutter siden): Noen sier her at det skal mer til enn bare å se. Hva er dette" noe mer" da? Går det an å definere? Tror man må kjenne etter hvordan denne personen får deg til å føle deg. Hva slags følelser knytter man til denne personen? Anonymkode: ccaa0...b58 2
Kniv & gaffel Skrevet 10. juni #19 Skrevet 10. juni (endret) Får høy puls og "sommerfugler i magen". Kan kjenne meg både glad og redd på en gang. Bare for å presisere, så handler dette om når jeg møter en jeg allerede kjenner og er interessert i. Endret 10. juni av Kniv & gaffel 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #20 Skrevet 10. juni Kryneren skrev (36 minutter siden): Noen sier her at det skal mer til enn bare å se. Hva er dette" noe mer" da? Går det an å definere? Må ha en eller annen form for interaksjon. Gjerne med smil og øyekontakt involvert. Kun «å se» noen er lang i fra nok. Anonymkode: 5ec4a...01e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå