Gå til innhold

Kvinner og menn- hvordan reagerer du fysisk når du ser en tiltrekkende person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerer du fysisk når du ser noen du blir tiltrukket av?

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen fysisk reaksjon kun av å se noen. Det skal nok en del til mer før jeg får en fysisk reaksjon.

Anonymkode: 5ec4a...01e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i forhold nå, så er ikke så opptatt av andre menn, men kan jo se kjekke menn. Da tenker jeg bare 'han var kjekk' og så går jeg videre med dagen min. Noen fysisk reaksjon har jeg ikke og ikke når jeg har vært singel heller. Jeg er kvinne. 

Anonymkode: 7674a...a66

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig glad. Smiler fra øre til øre. 

Anonymkode: ccaa0...b58

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

når jeg ser mannen, og han tar på meg (mange ganger om dagen) får jeg frysninger i kroppen:) På en skikkelig god måte:) 

Anonymkode: 6542c...8c8

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir kald og snur meg i motsatt retning. Vet ikke hvorfor. Kan flørte som bare det, ubevisst med mennesker jeg ikke er fysisk tiltrukket av. 

Anonymkode: 30357...398

• Liker 2
Skrevet

Får ingen fysisk reaksjon tror jeg?

Mer en «han var tiltrekkende»? 

Må kjenne personen litt før det blir til en evt begeistring. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sklir selvfølgelig av krakken 

Anonymkode: 873a6...1e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg sklir selvfølgelig av krakken 

Anonymkode: 873a6...1e8

Det er jo også en fysisk reaksjon 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg blir veldig glad. Smiler fra øre til øre. 

Så herlig 😀💕

Skrevet

Noen sier her at det skal mer til enn bare å se. Hva er dette" noe mer" da? Går det an å definere?

Skrevet

Kan ikke huske jeg får noen fysisk reaksjon akkurat. Hva skulle det være, bare av å se noen? Jeg kan huske ett enkelt tilfelle da jeg var i tjueårene og så en mann med fantastisk pene, grønne øyne på et utested i Oslo. Da fikk jeg litt hjertebank, for han var så pen.

Ble kjent med han senere, men det ble aldri noe mellom oss. Han var litt rar. Blant annet hadde han ikke helt trua på disse nymotens bankkortene, stolte ikke på minibanker, så han gikk en gang i uken til en bankfilial og tok ut penger til en ukes forbruk. 

Man kan ha verdens peneste utseende men likevel klaffer det ikke automatisk og kjemien stemmer ikke likevel ved nærmere bekjentskap.

• Liker 1
Skrevet
Million skrev (3 minutter siden):

Kan ikke huske jeg får noen fysisk reaksjon akkurat. Hva skulle det være, bare av å se noen? Jeg kan huske ett enkelt tilfelle da jeg var i tjueårene og så en mann med fantastisk pene, grønne øyne på et utested i Oslo. Da fikk jeg litt hjertebank, for han var så pen.

Ble kjent med han senere, men det ble aldri noe mellom oss. Han var litt rar. Blant annet hadde han ikke helt trua på disse nymotens bankkortene, stolte ikke på minibanker, så han gikk en gang i uken til en bankfilial og tok ut penger til en ukes forbruk. 

Man kan ha verdens peneste utseende men likevel klaffer det ikke automatisk og kjemien stemmer ikke likevel ved nærmere bekjentskap.

Det er sant, ikke bare utseendet som teller.  Litt spesielt å ta ut kontanter for  en uke ja😄😄

Skrevet

Bryter ut i Tiktok-dans!

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker kanskje «han var kjekk» også glemmer jeg han etterpå. Har vel skjedd 3 ganger på 30 år.

Anonymkode: 717aa...b2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trekker meg unna. 

Anonymkode: d12c0...fb6

AnonymBruker
Skrevet

K42

Reagerer ikke fysisk... snikkikker kanskje litt ekstra ut av øyekroken. 

Anonymkode: eb5aa...0da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kryneren skrev (27 minutter siden):

Noen sier her at det skal mer til enn bare å se. Hva er dette" noe mer" da? Går det an å definere?

Tror man må kjenne etter hvordan denne personen får deg til å føle deg. Hva slags følelser knytter man til denne personen? 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Får høy puls og "sommerfugler i magen". Kan kjenne meg både glad og redd på en gang. 

Bare for å presisere, så handler dette om når jeg møter en jeg allerede kjenner og er interessert i.  

Endret av Kniv & gaffel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kryneren skrev (36 minutter siden):

Må ha en eller annen form for interaksjon. Gjerne med smil og øyekontakt involvert. 

Kun «å se» noen er lang i fra nok. 

Anonymkode: 5ec4a...01e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...