AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Hvor lang tid tok det for deg å få tilbake eggløsning og menstruasjon etter uttak av hormonspiral? vet dette er svært individuelt, men kjekt å høre hvordan det har vært for andre. For meg selv er det nesten 6 uker siden jeg tok ut spiralen, men ingen tegn til mens sett bort fra en liten «bortfallsblødning» noen dager etter uttak… hvor lang tid tok det å bli gravid, for dere som prøvde på det? Anonymkode: b6d13...0d9
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Fikk en blødning bare et par uker etter, så vidt jeg husker, og så var det tilbake til menssyklus, om enn litt annerledes enn før (først mye større blødning, så en del mindre/kortere). Ble gravid etter 3-4 prøveperioder. Hadde hatt spiral i hvert fall 6-7 år. Anonymkode: 20f08...fff
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Fikk normal syklus med en gang. Anonymkode: a51eb...6ba
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni jeg har hatt spiral flere ganger, og det har variert. Sist gang fikk jeg ikke tilbake normal mens men da viste det seg at man faktisk kan være ferdig med overgangsalderen når man er 45 år gammel så det forklarer vel saken der, første gang tok det seks uker.. Anonymkode: c087f...ed9
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni Hos meg havnet jeg rett inn i syklus etter uttak. Mensen kom etter 4 dager ish, blødde ganske mye mer enn jeg har pleid, mye koagler. Så kom eggløsning 14 dager etter. Anonymkode: a2a99...a63
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Skrevet 18. juni Tok ut spiral i starten av måneden og trodde jeg hadde mens like etterpå, fordi jeg ikke trodde blødningen etter fjerning skulle være så mye.. viste seg at det bare var en «fjerneblødning», for mens kom to uker etterpå. Ganske kraftig blødning, men er helt i tråd med syklusen jeg har hatt hele tiden. Hadde eggløsning selv om jeg hadde spiral, og den var rimelig nøyaktig 14 dager før (ekte) mens startet. Anonymkode: 17c09...b3e
AnonymBruker Skrevet 19. juni #7 Skrevet 19. juni Ble gravid like etter dette innlegget ble lagt ut, På Pp1 🤰 så vi var heldige! HI Anonymkode: b6d13...0d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå