AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni I månedsskifte juni/juli skal jeg flytte. Får jeg for juni når jeg flytter adresse rett før juli begynner? For neste bolig vet jeg at jeg må legge inn søknad på nytt, om jeg bor på ny adresse fra 1 juli så får jeg da utbetalt for juli i august? Vanskelig å gå en måned uten og har ikke mulighet til å jobbe ekstra da jeg er i mammaperm. Anonymkode: 35ac4...4f8
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): I månedsskifte juni/juli skal jeg flytte. Får jeg for juni når jeg flytter adresse rett før juli begynner? For neste bolig vet jeg at jeg må legge inn søknad på nytt, om jeg bor på ny adresse fra 1 juli så får jeg da utbetalt for juli i august? Vanskelig å gå en måned uten og har ikke mulighet til å jobbe ekstra da jeg er i mammaperm. Anonymkode: 35ac4...4f8 Meld ny flytting til folkeregisteret den siste dagen i juni. Da skal du kunne få for begge månedene. Venter du til 1. juli, så får du neppe bostøtte for juli. Var slik før, om reglene er endret aner jeg ikke. Les på husbanken.no eller kommunen din. Anonymkode: a1cdb...200
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Meld ny flytting til folkeregisteret den siste dagen i juni. Da skal du kunne få for begge månedene. Venter du til 1. juli, så får du neppe bostøtte for juli. Var slik før, om reglene er endret aner jeg ikke. Les på husbanken.no eller kommunen din. Anonymkode: a1cdb...200 Er ca slik jeg har tolket det, at de regner ut fra hvor man bodde den 1. hver måned. Anonymkode: 35ac4...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå