AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Noen som har opplevd å ha positiv test 2 mnd etter fødsel? Håper det er etterslep av hcg fra jenta mi, men klarer ikke finne så mange som har opplevd det samme. Redd for ny graviditet allerede… Hatt samleie med kondom, men opplevde en gang at kondomen sklei av under samleie. Ble tatt på ny før vi avsluttet, men ble en stund uten … Kan ikke se for meg at det skal ha resultert i ny graviditet ! Anonymkode: 9e80b...36d
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Det ene barnet mitt går i klassen med en gutt født i januar, og lillesøster født i desember. Så det er mulig. Det kommer alltid sæd underveis i ett samleie for å smøre skjeden. De kan fint svømme.. Så ja, det kan skje. Anonymkode: 810ff...995
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Det er knappe 10mnd mellom nabogutta, så det kan skje ja. Anonymkode: 91c14...bf1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Så tidlig er det også mulig at det er hormoner fra forrige svangerskap som slår ut på testen. Du må nok ta en tur til legen for å få vite sikkert. Anonymkode: b6ac9...a95 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det ene barnet mitt går i klassen med en gutt født i januar, og lillesøster født i desember. Så det er mulig. Det kommer alltid sæd underveis i ett samleie for å smøre skjeden. De kan fint svømme.. Så ja, det kan skje. Anonymkode: 810ff...995 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er knappe 10mnd mellom nabogutta, så det kan skje ja. Anonymkode: 91c14...bf1 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så tidlig er det også mulig at det er hormoner fra forrige svangerskap som slår ut på testen. Du må nok ta en tur til legen for å få vite sikkert. Anonymkode: b6ac9...a95 Ja, får ta meg en tur til legen skjønner jeg. Clearblue slår ut på 1-2 uker, men vanlig strimmeltest fra babyplan er negativ. Tidlig test fra babyplan var positiv igår, men var tom for den så måtte ta vanlig idag… TS Anonymkode: 9e80b...36d
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni Mine er det på dagen 9 mnd mellom. Skal sies at den yngste ble født 2,5 mnd før termin. Her sprakk kondomen. Så ja det er mulig. Anonymkode: 01701...de6
AnonymBruker Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni Jeg testet positivt 2 måneder etter en MA, men ta en tur til legen 😊 Anonymkode: 76c83...1e3
Hulderen Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni Jeg har ei venninne som er 10 mnd eldre enn broren sin, så ja …
luxifine Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni Tok du nye test i dag? Ble usikker om testene du skriver om er dem fra i går bare? Tror jeg er minst like spent som du nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå