Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg føler meg veldig låst i det singellivet, altså jeg får ikke mulighet til å møte single folk eller date noen. Litt kort om meg: jeg er utdannet, har fast jobb, har hobbyer jeg driver med i fritide, har gode sosiale antenner og kan lett slå prat med folk, god lytter og selvreflekterende. Har noen svakhet selvfølgelig for ingen er perfekt men ikke noe alvorlig haha. Jeg foretrekker å tilnærme damer i realiteten heller enn sosiale medier, men ofte merker jeg at damer generelt i dag er reserverte og mindre åpne i realiteten mens på online dating er dem helt annereldes og samtidig av min erfaring og som jeg hører mye rundt er onlinedating bare bortkastet tid og litt effektivt faktisk. Sitter i dilemma her as haha. 

Kan noen av erfaring råde meg? Og hvis rådet er å fortsette å bruke onlinedating/tinder, så skriv gjerne hvordan kan lykkes med det.

Anonymkode: 8492b...00e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha gode bilder og en god tekst. Alle uten bio ble sveipet vekk her.

Anonymkode: d057f...31f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen positive erfaringer fra datingapper...Fikk en enorm selvtillitsboost, men det var det. Foretrekker å møte mennesker, for å danne meg et inntrykk.

Hvor kan du møte mennesker som er interessert i det samme som deg?

Å ha noe felles er et godt utgangspunkt for et forhold. 

Anonymkode: dc49b...004

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...